24 مهر 1390
شماره خبر: 2144

نشست کمیته هماهنگی تیم‌های فوتبال سایپای البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

نشست کمیته هماهنگی تیم‌های فوتبال سایپای البرز

نشست کمیته هماهنگی تیم‌های زیر مجموعه باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپای البرز با هدف دستیابی به راهکارهای مشترک تشکیل شد.
در نشست کمیته هماهنگی تیم‌های فوتبال سایپای البرزt مدیران و مسئولان تیم فوتبال سایپا، سایپا شمال، سایپا مهر کرج و امید سایپا حضور داشتند.
این نشست با هدف تبیین خواسته‌های باشگاه به منظور ایجاد رشته پیوند و زنجیره‌ای فعالیت‌های فنی و سیستم مدیریتی هماهنگ در تیم‌های فوتبال سایپای البرز برگزار شد.
در جلسه فوق که بدون دعوت از خبرنگاران برگزار شد، آرش کوشا مدیرعامل، خلیل سپهر سبحانی قائم مقام، ناصر شهبازی معاون ورزشی، مهدی دادرس مشاور ارشد سایپا و سر مربیان و مربیان تیم‌های مختلف فوتبال سایپا البرز، سایپا شمال، سایپا مهر کرج و امید سایپا حضور داشتند.
طی این نشست آرش کوشا ضمن تبیین برنامه‌ها و استراتژی سایپای البرز در راستای ایجاد هماهنگی و تعامل هرچه بیشتر میان چهار تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: حرکت چرخه بازیکن‌سازی به طور قطع کار بسیار سختی است، بنابراین باید برای عبور از این مسیر عزم‌ها جزم شود و به اعتقاد من نقش هر چهار تیم فوتبال سایپا در این مسیر بسیار مهم است.
وی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های باشگاه سایپای البرز ایجاد رشته پیوند در تعامل سازنده میان تیم‌های فوتبال باشگاه فوق است.
کوشا تاکید کرد: به طور قطع تحقق مهم باید در اولویت‌های کاری کادر فنی تیم های فوق قرار گیرد.
وی همچنین در این نشست خطاب به اعضای کادر فنی تیم‌های فوتبال سایپا گفت: بازیکنان سرمایه‌های ایران عزیز هستند و اگر در فوتبال که یکی از حوزه‌های پر نفوذ به شمار می‌آید، به جای تولید شخصیت به سمت تولید شخص برویم موفق نمی‌شویم و بی تردید متضرر خواهیم شد.
وی در خاتمه نقش تیم‌های مختلف فوتبال سایپای البرز را در معرفی بازیکن به ورزش ایران موثر دانست و گفت: بازیکن‌سازی یکی از مهم‌ترین اهداف باشگاه سایپا محسوب می‌شود و بی‌تردید با حمایت‌های همه جانبه کادر فنی این امر محقق می‌شود.




منبع : خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود