28 تیر 1391
شماره خبر: 9123

برای کمک به تیم فوتبال سایپا آمده‌ام

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

برای کمک به تیم فوتبال سایپا آمده‌ام

سپیدار آنلاین: مدیر جدید فنی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: برای کمک به این تیم آمده‌ام و قرار نیست در کار مربیان دخالت کنم.
محمد خرمگاه که طی حکمی از سوی مدیر عامل باشگاه سایپا فرهنگی و ورزشی سایپای البرز به سمت مدیر فنی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه منصوب شد، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: سایپا را خانه خودم می‌دانم و سال‌ها است که در کنار این تیم حضور داشته‌ام. وی تصریح کرد: از سوی دیگر با مدیر عامل و کادر فنی سایپا دوستی چندین ساله داشته و به همین دلیل حضور در کنار باشگاه به عنوان مدیر فنی نباید تعجب‌ برانگیز باشد.
کادر فنی سایپا مستقل است و مستقل می‌ماند
مربی فعلی تیم ملی امید کشورمان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه مسئولیت مدیر فنی چیست و آیا تداخلی در کار مربیان ایجاد نمی‌کند؟ ادامه داد: اول باید به این نکته تاکید کنم که هرگز استقلال کادر فنی در باشگاه سایپا نباید مخدوش شود و شیوه‌ای که تا به امروز داشتیم باید تداوم یابد. خرمگاه تاکید کرد: به طور قطع اگر مربیان یک تیم استقلال نظر نداشته باشند، نمی‌توانند موفقیتی کسب کنند و به همین دلیل معتقدم کادر فنی سایپا مستقل است و باید مستقل هم بماند . وی ادامه داد: بنابراین مسئولیتم در باشگاه در حوزه فنی بوده و این امر به معنی آن نیست که در کار و حوزه مسئولیت کادر فنی دخالتی خواهم داشت. مدیر فنی تیم فوتبال بزرگسالان سایپای البرز متذکر شد: تلاش همه ما مجموعه مدیریت و کادر فنی سایپا این است که بتوانیم با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت عملکرد مطلوبی در این فصل لیگ برتر داشته باشیم. خرمگاه با تاکید بر اینکه تیم فوتبال سایپا با بهره‌مندی از جوانان البرزی توانایی قرارگرفتن در جمع تیم‌های صدر جدولی لیگ برتر را دارد، اذعان داشت: با همدلی موجود در باشگاه، امسال می‌توانیم موفقیت‌های گذشته را تکرار کنیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود