16 مرداد 1391
شماره خبر: 9887

لازمه ترویج عفاف و حجاب اجرای برنامه‌های فرهنگی است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

لازمه ترویج عفاف و حجاب اجرای برنامه‌های فرهنگی است

سپیدار آنلاین: امام جمعه شهرستان کرج گفت: ترویج و گسترش عفاف و حجاب در جامعه نیازمند فراهم شدن شرایطی است که تنها با اجرای کارها و برنامه‌های فرهنگی محقق می‌شود.
حجت‌الاسلام محسن کازرونی اظهار داشت: شرایط کشورهای اسلامی به صورتی است که تهاجم شدیدی را از سوی دشمنان اسلام به ویژه صهیونیست‌ها و حامیان این رژیم غاصب تحمل می‌کنند. وی تاکید کرد: وجود هزاران کانال ماهواره‌ای، سایت‌های غیر اخلاقی در اینترنت و بالاخره رسانه‌های متعددی که تحت نفوذ حاکمان ضد دینی غرب هستند، موجب شده که ما شاهد تهاجم بی‌وقفه علیه اصول و آرمان‌های اسلام و اعتقادات و باورهای مسلمانان باشیم. نماینده مردم استان‌های تهران و البرز در مجلس خبرگان رهبری افزود: در چنین شرایطی حکومت‌های اسلامی باید با بهره‌گیری از توان علمای اسلامی، تلاش بیشتری برای مصون نگاه داشتن جوانان مسلمان از دام‌هایی که برای آنها تدارک دیده شده، داشته باشند.
مسئولان شرایط لازم برای ترویج فرهنگ عفاف را فراهم کنند
کازرونی در پاسخ به این پرسش که برای ترویج فرهنگ عفاف در جامعه باید چه راهکارهایی را اتخاذ کنیم، گفت: نکته مهم و اصلی این است که جوانان ایرانی دارای فطرت پاک و روح خداجوی و سرشت عفیف هستند، اما این ویژگی‌ها برای در امان ماندن از توطئه‌ها و دام‌‌های دشمنان اسلام کافی نیست. وی ادامه داد: بنابراین برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نیازمند فراهم شدن شرایط و اجرای برنامه‌های متنوع و متعدد فرهنگی هستیم.
مدیران شرایط ازدواج برای جوانان را تسهیل کنند
خطیب جمعه شهرستان کرج افزود: یکی از مهم‌ترین این شرایط موضوعاتی چون اشتغال و ازدواج بوده و لازم است مدیران کشور این موارد را برای جوانان فراهم کنند.
کازرونی متذکر شد: به طور قطع جوانی که از کار مناسب بهره‌مند بوده و در زمان مناسب ازدواج کرده و تشکیل خانواده می‌دهد، در مقابل بسیاری از تهدیدهای اجتماعی و ناهنجاری‌ها مصون است. این مسئول در پایان تاکید کرد: بنابراین برای ترویج فرهنگ عفاف در جامعه نیازمند این شرایط هستیم و امیدواریم مسئولان اصلی و متولیان امر برای تحقق آن از طریق اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، تلاش بیشتری داشته باشند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود