27 مهر 1390
شماره خبر: 2203

آغاز عملیات احداث ضریح حبیب ابن مظاهر در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

آغاز عملیات احداث ضریح حبیب ابن مظاهر در البرز

به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز و با کمک شهروندان، همزمان با فرا رسیدن روز عرفه عملیات احداث ضریح حبیب ابن مظاهر در کرج آغاز می‌شود.
مردم البرز همواره از آرمان‌های اسلام و انقلاب دفاع کرده و در راه حمایت از اسلام پیش قدم بوده‌اند، حضور مردم این استان در عرصه‌های اعتقادی مختلف مانند هشت سال دفاع مقدس نشان می‌دهد که هرگاه بحث دفاع از اعتقادات مذهبی به میان آید، مردم شهیدپرور البرز پیشگام هستند و تا زمانی که روحیه ولایت‌مداری در مردم بیدار و با بصیرت استان البرز وجود دارد، انقلاب از هجمه‌ها و تهدیدهای دشمنان آسیبی نخواهد دید.
در این زمینه طی چند ماه گذشته خبر احداث ضریح حبیب ابن مظاهر در استان البرز اعلام و از شهروندان متدین و همیشه در صحنه این استان درخواست شد تا نذورات و کمک‌های نقدی خود را به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز ارائه دهند.
در این راستا شهروندان منطقه مهرشهر کرج تمامی هزینه‌های ساخت این ضریح را متقبل شدند و مقرر شده است که همزمان با فرا رسیدن روز عرفه، 15 آبان ماه عملیات احداث این ضریح آغاز شود.
ساخت این ضریح نیازمند 3 میلیارد تومان اعتبار است که با کمک‌ها و نذورات شهروندان تأمین خواهد شد.
ساخت این ضریح حدود یک سال زمان می‌برد و طراحی آن با دعوت از بهترین هنرمندان کشور در کرج مستقر انجام می‌شود و شهروندان نیز می‌توانند در حین کار از کارگاه بازدید کنند.
حضرت حبیب بن مظاهر از یاران برجسته امام حسین (ع) و فرماندهان دشت کربلا بود.




منبع : خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود