24 آذر 1390
شماره خبر: 2949

ساخت بدنه چوبی ضریح حبیب بن مظاهر

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ساخت بدنه چوبی ضریح حبیب بن مظاهر

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز از ساخت بدنه چوبی ضریح حبیب بن مظاهر و انعقاد قرارداد طراحی استراکچر این ضریح مطهر خبر داد.
حجت الاسلام محمد حسینی از انعقاد قرارداد طراحی استراکچر ضریح حبیب بن مظاهر در این استان خبر داد و اظهار داشت‌: این قرارداد «سیامک سهرابی» منعقد شده که بر اساس آن مشارالیه موظف است طرح‌های مورد نیاز پیمانکاران ساخت ضریح را بنا بر درخواست مدیر پروژه در اسرع وقت تهیه و ارائه کند. وی افزود: انتخاب پیمانکاران ساخت ضریح مراحل نهایی خود را طی می‌کند و در آینده نزدیک قرارداد لازم با آنها امضا خواهد شد. این مسئول از انعقاد قرارداد ساخت بدنه چوبی ضریح حبیب بن مظاهر خبر داد و اعلام کرد: طبق برنامه‌ریزی مقرر شده است که بدنه چوبی ضریح مطهر حبیب بن مظاهر طی 60 روز ساخته شود.
حسینی ادامه داد: بر اساس این قرارداد، پیمانکار موظف شده است که طی 60 روز بدنه این ضریح را تکمیل کند، این قرارداد روز 21 آذرماه سال جاری طی هماهنگی قبلی با معاونت پشتیبانی ستاد بازسازی عتبات عالیات مرکز و با حضور قائم مقام ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز امضا و ابلاغ و مقرر شد پیمانکار مربوطه از 26 آذرماه سال جاری کار ساخت بدنه چوبی را در محل ساخت ضریح (مسجد امام علی (ع) مهرشهر کرج ) آغاز کند. رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز از معرفی مدیر پروژه ساخت ضریح مطهر حبیب بن مظاهر خبر داد و یادآور شد: طی حکمی «سید احمد میرحاجیان» به عنوان مدیر پروژه ساخت ضریح مطهر حبیب بن مظاهر معرفی شد. لازم به ذکر است که ساخت ضریح جدید حبیب بن مظاهر به ستاد بازسازی استان البرز محول شده که این پروژه در محل مسجد امام علی (ع) مهرشهر کرج در حال انجام است و از عموم علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت دعوت می‌شود تا ضمن بازدید از مراحل ساخت پروژه در این امر مشارکت کرده و هدایا و نذورات خود را به ستاد بازسازی عتبات عالیات ارائه دهند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود