3 آبان 1390
شماره خبر: 2259

براي دريافت تسهيلات سفر رييس جمهور چهار هزار و 200 نفر در كرج به بانكهاي عامل معرفي شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

براي دريافت تسهيلات سفر رييس جمهور چهار هزار و 200 نفر در كرج به بانكهاي عامل معرفي شدند

'مهدي ايران نژاد' شامگاه دوشنبه در جلسه شوراي بانكهاي كرج افزود: براي اين تعداد 57 ميليارد ريال تسهيلات بانكي از محل اعتبارات سفر رياست جمهوري در نظرگرفته شده است.
وي ادامه داد: اكنون 33ميليارد ريال از محل اعتبارات سفر رياست جمهوري باقي مانده كه معادل آن افراد ثبت نام شده و در نوبت معرفي به بانكهاي عامل قرار گرفته اند. ايران نژاد گفت: در مجموع از محل اعتبارات سفرهاي رياست جمهوري به كرج 90ميليارد ريال تسهيلات بانكي براي اعطاي وام قرض الحسنه به مردم شهرستان كرج پيش بيني شده بود .
وي تاكيد كرد: اكنون روند اعطاي تسهيلات سفر رياست جمهوري به مردم اين شهرستان بطور جد پيگيري مي شود.
فرماندار كرج اظهارداشت: براين اساس عملكرد بانكهاي عامل توسط واحد بازرسي و نظارت فرمانداري كرج رصد شده و مورد بررسي قرار مي گيرد.
وي با اشاره به اينكه مسائل و مشكلات بانكها براي پرداخت وام به متقاضيان بايد به دقت مورد توجه قرار گيرد، اضافه كرد: براي بررسي مسائل و مشكلات بانكها جلسه اي با حضور كارشناسان بانكها و فرمانداري برگزار مي شود تا در جلسه آتي شوراي بانكها مورد بررسي و پيگيري قرار گيرد.
در جلسه شوراي بانكها ، هر يك از بانكهاي عامل براي پرداخت تسهيلات مربوط به سفر رياست جمهوري به بيان عملكرد خود در اين زمينه پرداختند.



منبع:ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود