27 مهر 1392
شماره خبر: 108231

سرمایه گذاران تمایلی برای ایجاد مراکز دائمی عرضه دام بهداشتی در البرز ندارند

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

سرمایه گذاران تمایلی برای ایجاد مراکز دائمی عرضه دام بهداشتی در البرز ندارند


مدیرکل دامپزشکی استان البرز گفت: بی میلی سرمایه گذاران موجب شده مصوبه سال 90 مبنی بر ایجاد پنج مرکز دائمی عرضه دام بهداشتی در استان تا کنون محقق نشود.
اصغر برائی نژاد در خصوص ساماندهی و ایجاد مراکز دائمی عرضه دام بهداشتی در استان البرز گفت: بحث دایر کردن عرضه دام بهداشتی و کشتارگاه موقت عرضه دام مصوبه سال 90 است که مقرر شد شهرداری هدایت متقاضیان ایجاد این مراکز را به عهده بگیرد که به رغم قول مساعد شهرداری تا کنون عملیاتی نشده است. وی افزود: در پیگیری های ما مبنی بر تاخیر در ایجاد این مراکز، عنوان شد که سرمایه گذاران در این بخش ورود نمی کنند و شهرداری نیز نمی تواند به تنهایی نسبت به ایجاد این مراکز اقدام کند. برائی نژاد با بیان اینکه ما همان موقع بر اولویت دار بودن این موضوع برای استان تاکید کردیم، ادامه داد: اما دوستان به طور جدی در این بحث ورود نکردند و امیدواریم در مدیریت جدید و با همکاری شورای شهر بار دیگر موضوع ایجاد مراکز دائمی عرضه دام بهداشتی مورد توجه قرار گیرد.
امیدوار به راه اندازی دو مرکز هستیم
به گفته وی براساس مصوبه سال 90 ایجاد پنج مرکز دائمی عرضه دام بهداشتی در دستور کار قرار گرفت اما راه اندازی دو مرکز نیز گام بزرگی در این بخش است. مدیرکل دامپزشکی استان البرز با اشاره به عدم تمایل سرمایه گذاران برای ورود به این حوزه گفت: شاید بهتر باشد ابتدا دولت و شهرداری این مراکز را ایجاد و سپس به بخش خصوصی واگذار کند؛ اما ما متاسفانه تا کنون نتوانسته ایم این همراهی را به وجود آوریم. وی با ذکر نمونه ای در این مورد یادآور شد: شهرداری تهران نیز از سال 86 اقدام به راه اندازی این مراکز کرده که

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود