11 شهریور 1391
شماره خبر: 10981

بهره‌برداری از 54 طرح کشاورزی در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

بهره‌برداری از 54 طرح کشاورزی در البرز

سپیدار آنلاین: رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز از تکمیل و بهره‌برداری 54 طرح بزرگ کشاورزی در این استان طی هفته گذشته خبر داد.
علی‌اصغر منصور‌خاکی اظهار داشت: همان طور که وعده داده بودیم، در هفته دولت چندین طرح عمرانی بزرگ در حوزه کشاورزی در استان البرز تکمیل شده و بهره‌برداری از آنها آغاز می‌گردد. وی تصریح کرد: عملیات اجرایی این طرح‌ها از ابتدای سال جاری شروع شده بود که با تامین به موقع اعتبارات و همچنین مشارکت بخش خصوصی در نهایت ابتدای شهریور ماه نهایی و بهره‌برداری از آنها در هفته دولت انجام شد. رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در پاسخ به این پرسش که طرح‌های فوق چه خدماتی را به شهروندان البرزی ارائه می‌دهد؟‌ گفت: این طرح‌ها به طور کلی در چهار بخش آب و خاک، تولیدات گیاهی، دامداری و بالاخره عشایری دسته‌بندی می‌شوند. منصورخاکی افزود: با بهره‌برداری از طرح‌های فوق که در مجموع 54 طرح بزرگ عمرانی هستند، بخش مهمی از نیاز کشاورزان و دامداران استان البرز تامین و شاهد توسعه کشاورزی و دامداری البرز خواهیم بود. وی تصریح کرد: اولویت اجرای این طرح‌ها را خدمات‌رسانی به بخش روستایی استان البرز قرار داده بودیم و با تکمیل نهایی و بهره‌برداری از آنها روستاییان البرز که در حوزه کشاورزی و دامداری فعال هستند، از امکانات بیشتری برخوردار شدند.
ایجاد حدود 140 فرصت شغلی مستقیم توسط اداره کشاورزی البرز
رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز دستاورد دیگر اجرای این طرح‌ها را ایجاد اشتغال پایدار توصیف کرد و گفت: با نهایی شدن و آغاز بهره‌برداری از 54 طرح کشاورزی حدود 140 فرصت شغلی مستقیم برای شهروندان البرزی ایجاد شده است. منصورخاکی افزود: به طور قطع این طرح‌ها فرصت‌های شغلی غیر مستقیمی نیز ایجاد خواهند کرد که امیدواریم جوانان البرزی به ویژه روستاییان به طور کامل از آنها بهره‌مند شوند. وی در پایان تاکید کرد: اجرای بیش از 50 طرح بزرگ عمرانی در حوزه کشاورزی و دامداری استان البرز تمام برنامه‌های ما نیست و در حال حاضر ده‌ها طرح دیگر در این حوزه در دست انجام است که امیدواریم به زودی تکمیل شوند.




منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود