2 مهر 1391
شماره خبر: 12047

صدور اسناد مالکیت برای 16 هزار خانه روستایی در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

صدور اسناد مالکیت برای 16 هزار خانه روستایی در البرز

سپیدار آنلاین: مدیر کل اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی البرز از صدور اسناد مالکیت برای 16 هزار خانه روستایی در این استان خبر داد.
علی رحیمی‌زاده اظهار داشت: پس از تشکیل استان البرز و ارتقاء ساختار اداری اداره بنیاد مسکن در این استان، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری ما ساماندهی خانه‌ها و زمین‌های روستایی قرار گرفت. وی تصریح کرد: در همین راستا ابتدا به شناسایی خانه‌ها و زمین‌های فاقد اسناد مالکیت در استان البرز پرداخته و روستاهای بالای 20 خانوار در اولویت قرار گرفت.
سند مالکیت خانه‌های 70 روستای البرز صادر شده است
مدیر کل اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی البرز افزود: در این راستا تاکنون به وضعیت اسناد مالکیت بیش از 70 روستای استان البرز ساماندهی و تمام خانه‌ها و زمین‌های این روستاها صادر شده است. رحیمی‌زاده ادامه داد: در این روستاها تاکنون بیش از 16 هزار واحد مسکونی سند‌دار شده‌اند و این روند برای دیگر خانه‌ها و زمین‌های روستایی تداوم خواهد داشت. وی با اشاره به اشکالات بسیاری که عدم ساماندهی زمین‌ها و خانه‌های روستایی در استان البرز در گذشته ایجاد کرده است؟ گفت: در این مدت توان بسیاری برای ساماندهی این معضل صرف شده است،‌ اما معتقدیم که اجرای کامل پروژه صدور سندهای مالکیت‌ در روستاها برای روستاییان منافع بلند مدت بسیاری خواهد داشت. مدیر کل اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی البرز تاکید کرد: برای تحقق این مهم برنامه‌ریزی جامع انجام شده و نیازمند تامین اعتبارات مالی و ایجاد زیرساخت‌های لازم هستیم. رحیمی‌زاده بیان داشت: از سوی مسئولان ارشد کشور و استان البرز برای اجرای این طرح حمایت‌های خوبی صورت گرفته و امیدواریم با تداوم این حمایت‌ها بتوانیم در مدت پیش‌بینی شده برای تمام واحدهای مسکونی روستایی سند مالکیت صادر کنیم.




منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود