4 مرداد 1391
شماره خبر: 9398

انتقال یک هزار و 800 کارمند از تهران به البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

انتقال یک هزار و 800 کارمند از تهران به البرز

سپیدار آنلاین: معاون توسعه و منابع انسانی استانداری البرز گفت: از ابتدای اجرای طرح انتقال کارمندان از پایتخت تاکنون یک هزار و 800 نفر به استان البرز منتقل شده‌اند.
امیر یزدی اظهار داشت: با توجه به نزدیکی استان البرز و به ویژه شهرستان کرج به تهران، استقبال برای دریافت مجوز انتقال به این استان مطرح بود. وی تصریح کرد: با این وجود دستورالعمل‌های مشخص و شفافی که در معاونت منابع انسانی ریاست جمهوری وجود دارد، انتقال به این استان را در یک چارچوب خاص امکان‌پذیر می‌کند. معاون توسعه و منابع انسانی استانداری البرز در پاسخ به این پرسش که تاکنون چه تعداد نیرو به استان البرز منتقل شده‌اند، گفت: در مجموع مراحل اداری انتقال یک هزار و 800 کارمند به شهرستان‌های مختلف استان البرز انجام و این کارمندان به دستگاه‌های اجرایی مرتبط معرفی و مشغول به کار شده‌اند.
وعده‌های دولت به کارمندان انتقالی عملی شده است
یزدی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود، کارمندان انتقالی به البرز شرایط مناسبی ندارند؟ گفت: چنین مطلبی صحت نداشته و اکثر وعده‌های دولت به این کارمندان عملی شده است.
ارتقا وضعیت استخدامی بیش از 300 کارمند در البرز
معاون توسعه و منابع انسانی استانداری البرز ادامه داد: به عنوان نمونه بحث تغییر وضعیت استخدامی کارمندان یکی از مشوق‌های اصلی اجرای این طرح است که تمام تلاش خود را برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی انجام داده‌ایم. این مسئول ادامه داد: در همین زمینه تاکنون آزمون‌هایی برگزار شده که بر اساس نتایج آزمون مرحله نخست وضعیت قراردادی 314 کارمند انتقالی به استان البرز از به پیمانی ارتقاء یافته است. وی تصریح کرد: از سوی دیگر استانداری در تلاش است تا شرایط از توان تخصصی این کارمندان در جهت توسعه استان البرز بهترین استفاده را داشته باشیم و طبیعی است در چنین شرایطی امکانات و زیرساخت‌های لازم را هم فراهم خواهیم کرد. یزدی در پایان تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان البرز باید به صورتی برنامه‌ریزی کنند تا از توانایی‌های علمی و تخصصی کارمندان انتقالی استفاده مطلوب شود.




منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود