حقوق مشتري را اصل مي دانيم
سپیدارآنلاین: گروه اقتصادی
رعايت حقوق مشتري جز منشور سايپا يدك به شمار مي رود و ما حقوق مشتري را براي خود يك اصل مي دانيم.
مهندس وحيد زاده مدير عامل سايپا يدك در بازديد از مركز تماس امور مشتريان سايپا يدك با تاكيد بر ضرورت پاسخگويي به مشتريان گروه سايپا عنوان كرد : سايپا يدك بايد در همه حال با بهره گيري از همه كانال هاي ارتباطي خود اين آمادگي را داشته باشد تا پاسخگوي خواست و نياز مشتريان باشد و با سعه صدر و خوش رويي در جهت سهولت انجام امورمربوط به مشتريان از هيچ كوششي دريغ ننمايد. مدير عامل سايپا يدك كه با قرار گرفتن در كانتر پاسخگويي به مشتريان ، بصورت تلفني پاسخگوي مشكلات مشتريان بود ، ضمن بررسي خواست مشتريان ، با اشاره به آمادگي شبكه نمايندگي هاي سايپا در سراسر كشور اظهار داشت: شبكه نمايندگي هاي سايپا يدك كه بعنوان پيشاني گروه سايپا در سراسر كشور در حال خدمت رساني به مشتريان هستند بايد اين تفكر را در خود تقويت نمايندكه مشكلات مشتريان را در سريع ترين زمان ممكن به انجام برسانند تا مشتري مجبور نشود براي حل مشكل يا نياز خود زمان بيشتري را سپري كند. مهندس وحيد زاده همچنين با اشاره به اينكه در حال حاضر سايپا يدك مركز تماس پيشرفته اي را در اختيار دارد گفت: مشتري مي تواند در هر لحظه با شماره 096770 تماس بر قرار نمايد و مسائل خود را از طريق اين كانال ارتباطي پي گيري نمايد. مدير عامل سايپا يدك همچنين عنوان كرد: پرسنل سخت كوش مركز تماس و امور مشتريان سايپا يدك مي بايست با دل و جان جوابگوي مشتريان باشند ؛ چرا كه رعايت حقوق مشتري جز منشور سايپا يدك به شمار مي رود و ما حقوق مشتري را براي خود يك اصل مي دانيم .
منبع:خبر خودرو