6 بهمن 1393
شماره خبر: 136390

اطلاعیه شماره 1 دبیرخانه هیأت اجرایی و نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

اطلاعیه شماره 1 دبیرخانه هیأت اجرایی و نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی البرز


با توجه به الکترونیکی شدن انتخابات هشتمین دوره انتخابات اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور جهت ثبت نام داوطلبین عضویت در هیأت نمایندگان اتاق های کشور می توانند با در دست داشتن کلیه مدارک شخصاً در ..
محل ثبت نام حضور یافته و اقدام به ثبت نام نمایند. همچنین افراد می توانند ضمن ثبت نام الکترونیکی در سامانه http://cscs.ir:90 (ویژه ثبت نام انتخابات) شخصاً نسبت به تحویل اصل مدارک به هیأت های نظارت حاضر در اتاق اقدام نموده و تأییدیه ثبت نام را دریافت نمایند.
شرایط انتخاب شوندگان
الف: هر یک از اعضای اتاق ها می توانند با داشتن شرایط زیر، داوطلب عضویت در هیأت نمایندگان اتاق مربوط شوند:
تابعیت ایرانی و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران
عدم سابقه ورشکستگی به تقصیر یا تقلب
داشتن کارت عضویت معتبر با سه سال سابقه عضویت مستمر یا غیر مستمر در اتاقها تا تاریخ روز پایان ثبت نام در انتخابات
اشخاص حقوقی عضو اتاق می توانند فردی را که کارت عضویت به نمایندگی شخص حقوقی با درج نام وی صادر شده و یا رئیس هیأت مدیره را به همراه معرفی نامه هیأت مدیره جهت نامزدی در انتخابات هیأت نمایندگان اتاق مربوطه معرفی نمایند. چنانچه نماینده شرکت های حقوقی در انتخابات هیأت نمایندگان کاندیدا و انتخاب شوند امکان جابجایی و تغییر فرد در هیأت نمایندگان از طرف شخص حقوقی امکان پذیر نمی باشد و چنانچه جابجا شوند امکان حضور در هیأت نمایندگان را ندارند.
تبصره 1: احراز شرایط داوطلبان بر عهده انجمن نظارت و هیأت های نظارت شهرستان مربوطه خواهد بود.
تبصره 2: داوطلب شدن کارکنان دولت و کارکنان اتاق ایران، تهران و شهرستان ها منوط به استعفای آنها از شغل خود که یک ماه پیش از ثبت نام جهت عضویت در هیأت نمایندگان اتاق ایران، تهران و شهرستان ها می باشد. منتخبان مکلفند مدارک مربوط به پذیرش استعفاء را قبل از صدور اعتبار نامه ارائه نمایند.
ب: مدارک لازم که باید توسط داوطلبان ارائه شود:
اصل کارت معتبر عضویت معتبر در اتاق
امضاء و ارائه فرم تعهدنامه در خصوص بندهای الف 1، 2 و 3
اصل صورتجلسه اعضای هیأت مدیره دایر بر معرفی رئیس هیأت مدیره (چنانچه به جای مدیر عامل، رئیس هیأت مدیره داوطلب عضویت در هیأت نمایندگان باشد.)
تصویر روزنامه رسمی آخرین تغییرات اعضای هیأت مدیره برای اشخاص حقوقی
تبصره 1: مبنای انتخاب رشته فعالیت داوطلبین براساس رشته فعالیت مندرج در کارت عضویت خواهد بود و چنانچه متقاضیان بخواهند رشته فعالیت خود را تغییر دهند می بایستی مستندات مجوز از دستگاه اجرایی مربوطه را به اتاق مربوطه ارائه نمایند. دارندگان کارت های عضویت قدیمی که رشته فعالیت خود را تا به حال در سامانه اعلام نکرده اند مکلفند رشته فعالیت خود را هنگام ثبت نام به اتاق مربوطه ارائه نمایند. تبصره 2: داوطلبین عضویت در هیأت نمایندگان اتاق های کشور ظرف مدت هفت روز از تاریخ 93/11/04 لغایت93/11/11 با در دست داشتن کلیه مدارک شخصاً در محل ثبت نام حضور یافته و اقدام به ثبت نام نمایند. همچنین افراد می توانند ضمن
ثبت نام الکترونیکی در سامانه مربوطه متعاقباً شخصاً نسبت به تحویل اصل مدارک به هیأت های نظارت اقدام نموده و تأییدیه ثبت نام را دریافت نمایند. یک نسخه از تأییدیه به همراه مدارک در اتاق مربوطه بایگانی خواهد شد. تبصره 3: کلیه کارت های عضویت داوطلبین، می بایست تا پایان روز 93/12/28 دارای اعتبار باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود