20 مهر 1393
شماره خبر: 130516

انتخابات پانزدهمین دوره هیأت نظارت بر مطبوعات 6 آبان ماه برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

انتخابات پانزدهمین دوره هیأت نظارت بر مطبوعات 6 آبان ماه برگزار می شود


مدیران مسئول نشریات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دارای مجوز در انتخابات پانزدهمین دوره هیأت نظارت بر مطبوعات شرکت نمایند.
سرپرست معاونت فرهنگی مطبوعاتی این اداره گفت : مدیران مسئول نشریات محلی البرز ، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دارای مجوز در مراسم انتخابات پانزدهمین دوره هیأت نظارت بر مطبوعات که در ساعت 14 روز سه شنبه 6 آبان 93 در تالار وحدت تهران واقع در خیابان حافظ ، خیابان استاد شهریار برگزار می شود شرکت نمایند. محمد طاهری افزود : براساس اطلاعیه هیأت نظارت بر مطبوعات آن گروه از مدیران مسئول که یک سال قبل از برگزاری انتخابات این دوره ( از 6آبان 92 تاکنون) حداقل یک شماره از نشریه خود را منتشر کرده باشند و پروانه انتشار شان به دلیل ماده 16 قانون مطبوعات یا حکم قطعی دادگاه ، ابطال نشده باشد و یا حکم محرومیت از فعالیت مطبوعاتی نداشته باشند ، می توانند در انتخابات این دوره شرکت کنند. وی اظهار داشت: چنانچه مدیران مسئول نشریات و پایگاه های خبری دارای مجوز استان داوطلب نمایندگی در انتخابات هیأت نظارت بر مطبوعات باشند،می بایست تقاضای کتبی خود را به همراه خلاصه ای از سوابق مطبوعاتی و اجرایی ( حداکثر در یک صفحه A4 ) به انضمام یک قطعه عکس و تصویر کارت مدیر مسئولی را حداکثر تا 23 مهرماه 93 به دبیرخانه هیأت نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری ها به نشانی تهران ، خیابان قائم مقام فراهانی ، خیابان هشتم پلاک 15 دبیرخانه هیأت نظارت بر مطبوعات ارسال نمایند. محمد طاهری افزود : براساس اطلاعیه هیأت نظارت بر مطبوعات :
1-اخذ رأی با برگه و به صورت مخفی انجام می گیرد .
2-چنانچه در مرحله اول تعداد حاضران به حد نصاب نرسد ، جلسه بعدی در روز سه شنبه 20 آبان 93 برگزار و با رأی اکثریت حاضران انجام می شود .
3-مدیر مسئول دارای یک رأی خواهد بود اگرچه مدیریت چند نشریه را بر عهده داشته باشد .
4- مدیر مسئول باید به هنگام اخذ برگ رأی کارت شناسایی معتبر ارائه کند .
5-هر یک از نامزدها می توانند در صورت تمایل حداکثر تا 2 دقیقه نسبت به معرفی خود ، قبل از اخذ رأی اقدام نمایند و کل یا بخشی از زمان معرفی هر نامزد قابل تفویض به غیر نمی باشد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود