12 اسفند 1393
شماره خبر: 138668

برگزاری نمایشگاه فروش بهاره سال 94

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

برگزاری نمایشگاه فروش بهاره سال 94


معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت البرز گفت : درآستانه سال نو ، چهار نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در این استان دایر می شود.
با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و افزایش حجم تقاضا در بازار به منظور رفاه حال شهروندان نمایشگاه فروش بهاره سال 94 در محل کمر بندی سه راه رجائی شهر- ضلع جنوب غربی- میدان امام خمینی ( ره)- موسسه گلستان گلشهر، برگزار می گردد. معمارپور اعلام کرد: یک نمایشگاه در کرج و مابقی در شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد و فردیس، با تعداد بیش از 700 غرفه از روز پنجشنبه مورخه 14/12/93 لغایت 24/12/93 از ساعت 10 الی 21 آماده ارایه خدمات به شهروندان می باشد. وی افزود: در نمایشگاه مذکورواحدهای تولیدی، کارخانجات، آجیل وخشکبار، انواع پوشاک، کیف و کفش خشکبار، شیرینی، شکلات و مواد غذایی و ... با تخفیف حداقل 15% زیر قیمت به بازدیدکنندگان عرضه می یابد.
این مسئول گفت: همچنین کالاهای اساسی تنظیم بازار شامل برنج، روغن، قند و شکر و گوشت قرمز و مرغ در غرفه هایی که به همین منظور پیش بینی شده است عرضه خواهد شد. وی تاکید کرد: بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت بطور مستمر بر فعالیت واحدهای صنفی منطقه نظارت کرده و با هرگونه تخلف با قاطعیت برخورد می کنند. وی یادآور شد: تلفن 124 این سازمان به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات و انتقادات مردم در زمینه تخلفات واحدهای صنفی استان است. معمارپور اظهار کرد: در این نمایشگاه سعی شده است که با مشارکت واحدهای تولیدی به منظور حذف واسطه های خرده فروشی قیمت کالاهای عرضه شده از سطح بازار کاهش محسوسی داشته باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود