18 فروردین 1394
شماره خبر: 139842

ساختمان جدید شعبه نظرآباد بانک مهر اقتصاد استان البرز افتتاح شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

ساختمان جدید شعبه نظرآباد بانک مهر اقتصاد استان البرز افتتاح شد


در این مراسم محمد اکبری ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک بهاربه حاضرین، گفت: بانک مهر اقتصاد استان البرز با تکیه بر توانایی و تخصص شما همکاران گرامی توانسته است خود را در بین پنج بانک برتر ایران قرار دهد که این امر علاوه بر شادی و غرور نشانگر همت والای شما است.
مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان البرزدر ادامه با اشاره به موفقیت این بانک در نظام بانکی کشور افزود:بانک مهر اقتصاد افتخار می کند که حامی اقتصاد مقاومتی و پرداخت چهارصد میلیون تومان در سالی که گذشت، این گفته را اثبات می نماید. اکبری در ادامه ضمن اشاره به این مطلب که 20درصد از تسهیلات پرداختی استان البرز در سالی که گذشت سهم بانک مهر اقتصاد بوده است ابراز داشت: بیش از یک سوم از جمعیت استان البرز ،از مشتریان این بانک بوده ،که این مطلب نشانگر اعتماد مردم به بانک مهر اقتصاد است.
اکبری با اشاره به افتتاح ساختمان جدید شعبه نظرآباد بانک مهر اقتصاد استان البرز ابراز داشت: یکی از الویت های بانک مهر اقتصاد مشتری مداری ودر نظر گرفتن خواسته مشتریان و مراجعه کنندگان میباشد. مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان تهران و البرزبا اشاره به اینکه بانک مهر اقتصاد پیشرو در بانکداری اسلامی است و همچنین در زمینه پرداخت سود قطعی نیز پیشگام است اظهار داشت:با حمایتی هایی که بانک مهر اقتصاد از حوزه های مختلف ازجمله ورزش، فرهنگ و از همه مهمتر صنعت و تولید داشته است امروز با اطمینان میتوان گفت که اصلی ترین حامی صنعت در استان البرز بانک مهر اقتصاد است. محمد اکبری در پایان سخنانش با اشاره به این مطلب که بانک مهر اقتصاد استان البرز در بخش پرداخت تسهیلات ،در بین دیگر استان های کشور رتبه اول را دارد گفت: بانک مهر اقتصاد از اولین روزهای سال جدید آماده است تا خدمات مناسبی را به مردم شریف نظر آباد ارائه دهد. در ادامه فرماندار نظرآباد ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان البرز و حاضرین در این مراسم گفت:مهر به معنی محبت است و زمانی که این محبت و مهر با روحیه بسیجی همراه می شود هیچ حاصلی به جز خوبی ندارد ،و این خوبی در عملکرد بانک مهر اقتصاد نمایان است. صادقی در ادامه با اشاره به پتانسیل بالای نظرآباد گفت: شهرستان نظرآباد در تمام حوزه ها از جمله کشاورزی و صنعت زمینه های مناسبی برای همکاری با بانک مهر دارد که امیدوارم از این به بعد شاهد تعامل بیش از پیش با این بانک متعهد و بسیجی باشیم. آیین افتتاح ساختان جدید شعبه نظرآباد بانک مهر اقتصاد استان البرز با حضور فرماندار نظرآباد،جانشین سپاه ناحیه نظرآباد،شهردار و رئیس شورای شهر نظرآباد و همچنین مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان البرز،مدیران سرپرستی،روسای شعب برگزار گردید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود