31 فروردین 1394
شماره خبر: 140617

انتخابات نظام دامپزشکی البرز برگزار شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

انتخابات نظام دامپزشکی البرز برگزار شود


مدیرکل دامپزشکی استان البرز گفت: باید به برگزاری انتخابات نظام دامپزشکی به منظور ایجاد یک نظام قوی با مشارکت کامل بخش خصوصی در البرز اهتمام داشت.
علی اصغر برائی‌نژاد در مراسم افتتاحیه دفتر نظام دامپزشکی البرز که برگزار شد، با اشاره به اینکه دفتر نظام دامپزشکی البرز به کمک بخش خصوصی راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: باید به برگزاری انتخابات نظام دامپزشکی به منظور ایجاد یک نظام قوی با مشارکت کامل بخش خصوصی در البرز اهتمام داشت. وی با بیان اینکه استان البرز علی‌رغم وسعت کوچک خود از ظرفیت و پتانسیل‌های زیادی در بخش‌های مختلف تولید برخوردار است، افزود: تولیدات دارو و واکسن موسسات فعال در البرز در کشور مثال زدنی است. مدیرکل دامپزشکی البرز با اشاره به اینکه 350 نفر عضو نظام دامپزشکی البرز هستند، خاطرنشان کرد: 700 نفر از فعالان بخش خصوصی در حوزه دامپزشکی مشغول به کار هستند.
برائی‌نژاد با تاکید براینکه برای ایجاد توسعه پایدار باید تمامی محدودیت‌های موجود در سطح استان را در نظر گرفت، تصریح کرد: محدودیت منابع آبی، تغییر کاربری و تغییر شاخص بهره‌بری از جمله محددیت‌های موجود در البرز محسوب می‌شود. وی با بیان اینکه باید نسبت به توسعه پایدار و ایجاد امنیت غذایی تلاش جدی صورت گیرد، اظهار داشت: این مهم با همکاری بخش خصوصی میسر می‌شود. مدیرکل دامپزشکی البرز با اشار به اینکه اجرای ماده 19 یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اصلی ما است، خاطرنشان کرد: قطع وابستگی مالی مسئولان فنی و بهداشتی مبحث جدی است که در این ماده بیان شده است.


منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود