12 مرداد 1394
شماره خبر: 146624

۲ هزار و ۳۰۰ مجوز تاسیس واحد تولیدی در کرج صادر شد‌

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

 ۲ هزار و ۳۰۰ مجوز تاسیس واحد تولیدی در کرج صادر شد‌


معاون ‌سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با بیان اینکه ۲ هزار و ۳۰۰ جواز تاسیس در کرج صادر شده است، گفت: بیش از ۵۰ درصد از جوازهای صادر شده از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار هستند.
رامین ربیعی در جلسه شورای اداری شهرستان کرج که عصر امروز در محل استانداری البرز با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: استان البرز به حمایت همه جانبه نیاز دارد. وی با بیان اینکه حدود 40 درصد صنعت استان البرز در شهرستان کرج واقع شده است، افزود: باید نگاه ویژه‌‌ای در بخش‌های مختلف توسعه‌ای مباحث زیست محیطی و مواردی از این دست به شهرستان کرج داشته باشیم. معاون برنامه‌ریزی سازمان صنعت و معدن البرز با تاکید بر اینکه 2 هزار و 300 جواز تاسیس واحد تولیدی در شهرستان صادر شده است، خاطرنشان کرد: 129 طرح توسعه در شهرستان وجود دارد. وی تصریح کرد: بیش از 50 درصد از مجوزهای صادر شده از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار هستند که این امر به سبب وجود ظرفیت بالای استان و شهرستان کرج است. ربیعی با بیان اینکه در سطح شهرستان کرج و استان البرز صنایع غذایی و دارویی پیش‌رو وجود دارد، تصریح کرد: 80 درصد از تنوع صنعتی در استان و شهرستان کرج وجود دارد.
معاون برنامه‌ریزی سازمان صنعت و معدن البرز با اشاره به اینکه البرز دومین تولیدکننده فاکتور 7 در دنیا است، یادآور شد: 70طرح‌صنعتی بسیار مهم در شهرستان کرج و استان البرز وجود دارد که 25 طرح بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و برای اخذ تسهیلات آماده شده‌اند.



منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود