22 دی 1394
شماره خبر: 156368

صادرات محصولات بتنی به کشورهای همجوار پیگیری می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

صادرات محصولات بتنی به کشورهای همجوار پیگیری می‌شود


نائب رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه در بحث دیوارهای پیش‌ساخته و کفپوش‌های شهری می‌توانیم محصولات خود را صادر کنیم، گفت: بحث صادرات محصولات بتنی به کردستان عراق، افغانستان و سایر کشورهای همجوار در دستور کار است.
جعفر سلیمانی در مورد مشکلات مربوط به سوخت ماشین آلات بتنی، اظهار داشت: مقرر شده این سوخت از طریق پیمایش اجرایی شود در صورتی که ماشین‌آلات بتن آماده دارای 2 موتور هستند که یک موتور برای گرداندن محصول بوده و دیگری برای پیشرانه و مخلوط‌کن بتن است. وی با بیان اینکه 2 مصرف سوخت برای این خودروها وجود دارد، افزود: متاسفانه موتور دوم در بحث مصرف سوخت دیده نشده است که پیگیری‌های لازم در این زمینه در دستور کار قرار دارد. نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز در مورد بحث تولید بتن تصریح کرد: بتن محصولی صادرات‌محور نیست و تنها محصولات بتنی و فرآورده‌ها، زمینه این امر را دارند که آن نیز لزوما باید با کشورهای همجوار ارتباط صادرات برقرار کنند چراکه وزن محصول بالا و هزینه حمل آن نیز بالا است و این امر سبب محدودیت در بخش صادرات می‌شود.
وی گفت: در این راستا در بحث دیوارهای پیش‌ساخته و کفپوش‌های شهری می‌توانیم کشورهای اطراف را هدف قرار داده و محصولات خود را صادر کنیم که این کار تا حدودی انجام شده است. سلیمانی خاطرنشان کرد: بحث صادرات محصولات بتنی به کردستان عراق، افغانستان و سایر کشورهای همجوار در دستور کار قرار دارد.




منبع: تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود