18 بهمن 1394
شماره خبر: 158209

بهره‌برداری از 53 کارخانه تولیدی استان البرز در دهه فجر

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

بهره‌برداری از 53 کارخانه تولیدی استان البرز در دهه فجر


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بیان اینکه در دهه فجر امسال 53 کارخانه تولیدی در استان به بهره برداری می‌رسد، گفت: برای تکمیل این پروژه ها 520 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است که حاصل آن ایجاد دو هزار و 500 شغل جدید خواهد بود.
یرج موفق در مراسم افتتاحیه کارخانه نساجی آران فرساد ساوجبلاغ که امروز یکشنبه(18 بهمن) با حضور مسئولان استانی برگزار شد، گفت: استان البرز از نظر صنعتی روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و خوشبختانه از دهه فجر سال 93 تا دهه فجر امسال بیش از 270 پروانه بهره برداری فقط در بخش صنعت صادر کرده‌ایم. وی افزود: در این مدت با سرمایه گذاری هزار و 683 میلیارد تومانی که در استان صورت گرفته است شش هزار و 300 شغل جدید به وجود آمده است. موفق خاطرنشان کرد: علی رغم محدودیت‌های مالی که در این مدت وجود داشته است حدود 450 مجوز جدید سرمایه گذاری صادر شده است.
این مسئول با تاکید بر موقعیت مناسب استان برای سرمایه گذاری در بخش صنعت ادامه داد: در دهه فجر امسال 53 کارخانه تولیدی به بهره برداری می‌رسد که برای تکمیل این پروژه ها 520 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است و حاصل آن ایجاد دو هزار و 500 شغل جدید خواهد بود. موفق به ویژگی‌های کارخانه آران فرساد که امروز به بهره برداری رسید اشاره کرد و گفت: این کارخانه با 18 میلیارد تومان سرمایه به بهره برداری رسید و به طور مستقیم برای 50 نفر اشتغال ایجاد کرده است. وی در پایان گفت: امیدواریم با احداث چنین کارخانه‌هایی یک روند جدید در صنعت نساجی استان به وجود آید.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود