22 آذر 1391
شماره خبر: 16423

طرح های دامداری با اولویت در شهرک کشاورزی کرج زمین رایگان دریافت می‌کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

طرح های دامداری با اولویت در شهرک کشاورزی کرج زمین رایگان دریافت می‌کنند


سپیدارآنلاین: معاون برنامه ریزی و اقتصادی اداره کل جهاد کشاورزی استان گفت: طرح های دامداری در قالب تعاونی ها با اولویت، در شهرک کشاورزی کرج زمین رایگان دریافت می کنند.
حبیب الله لواء با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیئت دولت واگذاری اراضی ملی یکی از شاخص های توسعه بخش کشاورزی به شمار می رود که در این خصوص برنامه هایی نیز در استان و شهرستان کرج طرح ریزی شده است. وی یکی از این طرح ها را طراحی شهرک کشاورزی کرج اعلام کرد و گفت: 180 هکتار از زمین های ماهدشت کرج که جزو اراضی ملی به شمار می رود در اختیار ستاد توسعه بخش کشاورزی قرار گرفته است. معاون برنامه ریزی و اقتصادی اداره کل جهاد کشاورزی البرز ادامه داد: در این شهرک مجتمع دامپروری طرح ریزی شده است که در مرحله جانمایی و استقرار واحدها قرار دارد. لواء افزود: آب مورد نیاز این شهرکت 30 لیتر بر ثاینه است که 11 لیتر بر ثانیه آن به تصویب رسیده است.
وی با بیان اینکه 137 تعاونی در البرز تشکیل شده است که 80 مورد آن در کرج به ثبت رسیده، عنوان کرد: به طرح های دامپروری و صنایع مرتبط در این شهرک زمین رایگاه اختصاص می یابد. معاون برنامه ریزی و اقتصادی اداره کل

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود