21 آبان 1391
شماره خبر: 14821

تحویل زمین‌های رایگان کشاورزی در ماهدشت کرج به تعاونی‌ها و مردم

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تحویل زمین‌های رایگان کشاورزی در ماهدشت کرج به تعاونی‌ها و مردم

سپیدار آنلاین: فرماندار شهرستان کرج از اختصاص زمین های رایگان کشاورزی در منطقه ماهدشت کرج به مردم و تعاونی‌ها با هدف توسعه کشاورزی خبر داد.
مهدی ایران نژاد با اعلام این خبر افزود: به منظور توسعه بخش کشاورزی با همکاری استانداری البرز اقدام به واگذاری زمین های کشاورزی بصورت رایگان کرده ایم. وی ادامه داد: همچنین برای توسعه بخش کشاورزی در استان منابع مالی با سود بسیار کم در اختیار تعاونی ها قرار گرفته است. فرماندار کرج تصریح کرد: آب مورد استفاده در این زمین ها غنی شده است و هر 11 ثانیه یک لیتر آب برای این زمین ها تامین می شود.



منبع: خبرگزاری مهر

ميهمان
پاسخ 23/08/1391 - 09:34 وحید
سلام بنده دانشجوی کشاورزی هستم در مقطع کارشناسی و سرمایه ای برای خرید زمین کشاورزی ندارم اما اگر زمینی در اختیارم قرار بگیره میتونم با یک طرح خوب و هزینه کمی شروع به کار در رشته مورد علاقه ام بکنم لطفا اگر امکان دارد با ایمیل مرا در اطلاع بگذارید.با سپاس
ميهمان
پاسخ 29/03/1392 - 18:56 الیاس زنجانی
سلام
بنده زمین کوچکی در ماهدشت دارم ولی هرساعت برای آب 25000تومان از من دریافت میشه که حقیقتا از ادامه کشاورزی سیر شده وناچارم درختها ونشاهایی که کاشتم ومقداریش هم بخاطر اینکه بیست وپنج هزار تومان برای هر ساعت برام سخت بود رو رها کنم .
من زمین کشاورزی رایگان نمیخواهم اگر زمین در اختیار بنده قرار دهید حاضرم پول هم بدهم وکشاورزی کنم
خواهش میکنم به قضیه پول آب ساعتی 25000تومان رسیدگی کنید
آدرس استان البرز کرج ماهدشت
الیاس زنجانی 09126634760

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود