19 تیر 1395
شماره خبر: 165997

دیدار مدیر عامل شهرکهای صنعتی البرز با رئيس كل دادگستري استان

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

دیدار مدیر عامل شهرکهای صنعتی البرز با رئيس كل دادگستري استان


مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز در ديدار با رئيس كل دادگستري استان البرز، دادستان استان و رئيس دادگستري شهرستان نظرآباد با اعلام اين مطلب افزود: استفاده از كالاي ايراني مي بايست باعث افتخار باشد. تا صنعت بتواند روي پاي خود بايستد و ايجاد اشتغال در بين جوانان جوياي كار و رفع معضل بيكاري در استان صورت گيرد.
جهانگير شاهمرادي مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز در اين دیدار اقتصاد مقاومتی را راهکاری همیشگی برای رونق اقتصادی کشور دانست كه در اين راستا ارائه گزارشی از وضعیت شهرک‌های صنعتی استان، اظهار داشت: البرز دارای شهرک‌های صنعتی دولتی و خصوصی است و همچنین تعدادی شهرک صنعتی نیز مصوب دولت است و اراضي كه برای آن در نظر گرفته شده هنوز واگذار نشده است که درصدد هستیم با كمك مسئولين خدمتگذار استان بتوانيم در چند ماه آينده اين شهركها تحويل شركت شهركهاي صنعتي استان گردد تا بتوانيم اين استقبال عظيم سرمايه گذاران داخلي و خارجي كه از استان دارند ساماندهي داده شود. وی با اشاره به آمار بالای بیکاری در جامعه و نیز لزوم توجه به این موضوع، اظهار داشت: آمادگی کمک‌رسانی برای استقرار صنایع کوچک را در استان داریم چراکه این صنایع برای کاهش بیکاری در استان بسیار مفید هستند.
در ادامه " احمد فاضليان" رئيس كل دادگستري استان البرز با تاكيد بر اينكه يكي از دغدغه هاي دستگاه قضايي، آسيب هاي اجتماعي ناشي از بيكاري در جامعه است تصريح كرد: با وجود فرصتهاي پيش آمده در استان بايد بستر سرمايه گذاري به نحوي فراهم شود كه با لحاظ اقتصاد مقاومتي واحدهاي توليدي كوچك در سراسر شهركها و نواحي صنعتي راه اندازي شود و زمينه بازگشايي واحدهاي راكد در استان صورت گرفته است كه اين موضوع بايد تسريع گردد تا آماده توليد اشتغال و رفع معضل بيكاري در استان فراهم گردد. وي گفت: بررسي ها نشان مي دهد كه حجم زيادي از پرونده قضايي جرايم وقوع يافته ناشي از آسيب اجتماعي ناشي از بيكاري است كه بايد با فعال سازي واحدهاي توليدي در شهركهاي صنعتي ريشه كن گردد. رئيس كل دادگستري استان البرز رسيدگي به مشکلات سرمايه گذاران در راستاي ايجاد اشتغال و همچنين نظارت بر اقدامات افرادي که از امکانات و تسهيلات دولتي سوء استفاده کرده و زمين هاي خريداري شده را راکد گذاشته اند را از موضوعات مهم و مورد بررسي در اين نشست عنوان كرد. و مقرر گرديد تا بازديد ميداني از شهركهاي صنعتي در دستور كار دستگاه قضايي استان قرار گيرد. رئيس كل دادگستري استان البرز در پايان خاطر نشان كرد: ما دستگاه قضا مكلف به حمايت از توليد و توسعه شهركهاي صنعتي در استان هستيم و از هيچ كوششي دريغ نخواهيم داشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود