4 شهریور 1395
شماره خبر: 169005

حرکت دولت یازدهم در صحنه اقتصادی مثبت است

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

حرکت دولت یازدهم در صحنه اقتصادی مثبت است


رئیس اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی استان البرز حرکت دولت یازدهم در صحنه اقتصادی و تصمیم گیری ها دراین بخش را مثبت ارزیابی کرد .
رحیم بنا مولایی به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: با بهره گیری دولتمردان از پیشنهادات و نظرات کارشناسی شده فعالان اقتصادی در آینده نه چندان دور شاهد تحول در مسیر رشد اقتصادی کشور خواهیم بود.
وی تاکید کرد: برگزاری نشست های تخصصی به ویژه جلسات شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی، تشکیل ستاد تسهیل و تاسیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی البرز با هدف رفع موانع تولید و صادرات از اقداماتی است که استان را به سمت توسعه اقتصادی هدایت خواهد کرد. رئیس اتاق بازرگانی البرز لغو تحریم ها و اجرای برجام را حرکت در خور توجه در جهت رشد اقتصادی دانست و اظهار کرد: بدیهی است نباید انتظار داشت با اجرای برجام یکباره معجزه ای رخ دهد چرا که هموار شدن مسیر توسعه زمانبر است و تلاش، همیاری و همکاری مشترک دولت مردان و فعالان اقتصادی را می طلبد. وی تصریح کرد: اکنون وقت آن رسیده تا با برنامه ریزی اصولی و تعامل سازنده دولت و بخش خصوصی به مشکلات موجود در راه رهایی از رکود اقتصادی گام برداریم. بنا مولایی، کاهش نرخ بیکاری و تک رقمی شدن تورم را حرکتی در رفع مشکل اقتصادی دانست و در این زمینه گفت: برای رفع پاره ای ازچالش ها از جمله مقابله با تورم، کسری بودجه و مشکلات نظام بانکی حرکت های موثر انجام داده که تداوم این حرکتها قطعاً با بهبود وضعیت فضای کسب و کار، افزایش کمی و کیفی تولید و توسعه صادرات همراه خواهد شد. رئیس پارلمان بخش خصوصی استان البرز اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی را در گروه بها دادن به تولید عنوان کردو گفت: تشکیل اتاق های فکر با شرکت پیشکسوتان بخش تولید و اساتید دانشگاه ها و حضور مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط در این نشست ها مسیر را برای رونق اقتصادی هموار خواهد کرد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود