16 فروردین 1391
شماره خبر: 5973

اولویت دستگاه‌های اداری طالقان در حمایت از تولید ملی

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اولویت دستگاه‌های اداری طالقان در حمایت از تولید ملی

فرماندار شهرستان طالقان تاکید کرد: اولویت نخست دستگاه‌های اداری این شهرستان در سال جاری حمایت از تولید ملی است.
نخستین جلسه شورای اداری طالقان به ریاست ابوالقاسم مهری فرماندار این شهرستان تشکیل شد. در جلسه فوق ابوالقاسم مهری با تشریح برنامه‌ها و اولویت‌های ادارات و دستگاه‌های دولتی طالقان در سال جاری اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی امسال را تحت عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ای ایرانی نامگذاری فرموده و این رهنمود دستورالعمل کلی کشور را ترسیم می‌کند. وی تصریح کرد: خوشبختانه شرایط برای تحقق پیام نوروزی معظم‌له در شهرستان طالقان فراهم است و دستگاه‌ها و ادارات مختلف باید این موضوع را در اولویت اصلی کار خود قرار دهند.
* برنامه‌های جهاد اقتصادی پایان نیافته است
عالی‌ترین مقام اجریی در شهرستان طالقان با اشاره به سال 90 اظهار داشت: در این سال رهبری معظم انقلاب همگان را به جهاد اقتصادی دعوت فرمودند و باید توجه داشت که با پایان سال، کار ما در این حوزه به پایان نرسیده است. مهری تاکید کرد: بنابراین تمام برنامه‌های مربوط به جهاد اقتصادی باید با جدیت پیگیری شده و طی سال 91 حمایت از تولید ملی را نیز در اولویت قرار دهیم. وی ادامه داد: با توجه به اینکه رهبری انقلاب امسال را به نام تولید ملی نامگذاری فرمودند، باید به صورتی برنامه‌ریزی کنیم که با تداوم جهاد اقتصادی، حرکت‌ها به سمت حمایت از تولید ملی هدایت شود. فرماندار طالقان با اشاره به پتانسیل‌های این شهرستان در حوزه کشاورزی اظهار داشت: ادارات مسئول در این حوزه می‌توانند منشا خدمات بسیاری به کشور باشند و کشاورزی طالقان قادر به جوابگویی نیازهای منطقه، استان و حتی کشور است.
* حمایت از تولید ملی نیازمند عزم همگانی است
مهری در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه حمایت از تولید ملی یک موضوع شعاری نیست، گفت: برای تحقق این مهم نیازمند عزم و اراده جدی مردم و مسئولان هستیم. وی تاکید کرد: به طور قطع با تعامل مردم و مسئولان و همکاری دستگاه‌های مختلف می‌توانیم رهنمودهای رهبری معظم انقلاب را جامعه عمل بپوشانیم. فرماندار طالقان در پایان تاکید کرد: دستگاه‌ها و ادارات دولتی طالقان در راستای اجرای این مهم باید برنامه‌ریزی داشته و با همکاری و تعامل مصوبات سفرهای استانی را اجرایی کرده و توجه داشته باشند که اولویت حمایت از تولید ملی در تمام حوزه‌ها است.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود