11 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6661

کارگران البرزی از طرح میزان بهره‌مند می‌شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

کارگران البرزی از طرح میزان بهره‌مند می‌شوند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: کارگران شاغل در این استان به همراه دیگر کارگران از مزایای طرح میزان بهره‌مند می‌شوند.
علی مهدوی اظهار داشت: دولت در راستای حمایت از کارگران و همچنین حمایت از تولید محصولات و کالاهای داخلی طرح‌ها و برنامه‌های متعددی را طی سال‌های گذشته اجرا کرده است که خوشبختانه مردم تاثیر مثبت آن را در زندگی خود می‌بینند. وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌ها اجرای طرح میزان است که طی آن کارگران از تسهیلات ویژه برای خرید کالاهای تولید داخل استفاده می‌کنند. این مسئول تاکید کرد: اجرای طرح میزان ضمن آنکه قدرت خرید جامعه کارگری را افزایش می‌دهد، موجب ترویج فرهنگ مصرف محصولات داخلی و حمایت از تولید ملی می‌شود.
* اجرای طرح میزان در استان البرز
مهدوی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا این طرح در استان البرز نیز اجرایی خواهد شد، گفت: نخستین دور از اجرای طرح میزان به تازگی در استان البرز آغاز و کارگران شاغل در واحدهای تولیدی و خدماتی این استان از آن بهره‌مند می‌شوند. وی تصریح کرد: برای استفاده از این تسهیلات که حدود 15 میلیون ریال و برای خرید محصولات داخلی است، راهکارهایی طراحی شده است که کارگران می‌توانند با اعلام درخواست خود از آن بهره‌مند شوند. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز خاطرنشان کرد: برای ثبت‌نام از کارگران متقاضی به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ماموریت داده شده است که این ثبت‌نام را انجام دهد. مهدوی افزود: بنابراین کارگران متقاضی بهره‌مندی از تسهیلات طرح میزان، می‌توانند با مراجعه به این اداره کل ثبت‌نام خود را انجام دهند. وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم اجرای این طرح در استان البرز موجب رضایتمندی کارگران البرزی شده و تلاش داریم تا اجرای طرح فوق را تداوم ببخشیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود