13 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6723

پروژه‌های راهسازی استان البرز با جدیت پیگیری می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

پروژه‌های راهسازی استان البرز با جدیت پیگیری می‌شود

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان البرز گفت: اجرای پروژه‌های مربوط به احداث بزرگراه و جاده‌های برون شهری با جدیت در این استان پیگیری می‌شود.
قدرت‌الله ضیایی‌فر اظهار داشت: یکی از نیازهای توسعه هر منطقه وجود زیرساخت‌های اقتصادی و حیاتی است که در این میان داشتن راه‌های مناسب یکی از عوامل اصلی پیشرفت محسوب می‌شود. وی تصریح کرد: پس از تشکیل استان البرز و با توجه به اینکه چند محدوده با ارتقای ساختار اداری روبه‌رو بودند، نیاز احداث راه‌های جدید در استان احساس می‌شد. این مسئول خاطرنشان کرد: خوشبختانه دولت توجه ویژه‌ای به این حوزه داشت و با اختصاص اعتبارات مالی لازم از طریق بودجه‌های استانی و ملی، چندین پروژه عمرانی بزرگ را آغاز کردیم. ضیایی‌فر تاکید کرد: هم اکنون این پروژه‌ها با جدیت در حال پیگیری است و نظارت ویژه‌ای برای تکمیل آنها در مدت زمان معین اعمال می‌شود.
* احداث راه طالقان به تنکابن با جدیت پیگیری می‌شود
وی یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی استان البرز را احداث جاده طالقان به تنکابن عنوان کرد و گفت: بخش‌هایی از این پروژه که در استان البرز قرار دارد با جدیت پیگیری می‌شود. مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان البرز افزود: در کنار این پروژه چندین طرح مهم دیگر در دستور کار استان البرز قرار دارد که اتصال بزرگراه همت به کرج، احداث کمربندی‌های شمال و جنوب کرج و بالاخره تکمیل راه هشتگرد به طالقان از این طرح‌ها است. ضیایی‌فر تاکید کرد: با تکمیل این پروژه‌ها شاهد توسعه استان البرز و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی متعدد خواهیم بود. وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با تعامل و همکاری دستگاه‌های مرتبط و همچنین حمایت مسئولان ارشد استانی و کشور، هر چه سریعتر طرح‌های فوق که مردم چشم انتظار تکمیل آن هستند، به اتمام برسد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود