25 اسفند 1390
شماره خبر: 5824

توزیع 300 تن سیب شب عید در بازارهای تحت پوشش سازمان میادین/ عرضه سیب شب عید با قیمت هزار و 750 تومان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 توزیع 300 تن سیب شب عید در بازارهای تحت پوشش سازمان میادین/ عرضه سیب شب عید با قیمت هزار و 750 تومان

سپیدار آنلاین: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج خبرداد: روز جاری 300 تن سیب در بازارهای روز و جایگاه های عرضه موقت میوه ایام پایانی سال توزیع شد.
علیرضا عسگری در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ضمن بیان این مطلب با اشاره به ذخیره سازی 800 تن سیب شب عید در سردخانه میوه مهرشهر افزود: طی روز جاری از این میزان میوه 300 تن بین مجموعه بازارها و جایگاه های موقت عرضه میوه توزیع می شود. وی با بیان اینکه، این میزان سیب توسط 60 ماشین از سردخانه میوه مهرشهر به بازارها و جایگاه های سازمان میادین منتقب می شود، عنوان کرد: مابقی سیب ها و میوه های شب عید نیز بر اساس برنامه ریزی های انجام شده توزیع می شود. این مسئول با اشاره به افزایش تهیه و ذخیره سازی سیب شب عید، افزود: میزان توزیع سیب شب عید سال گذشته 110 تن بوده است که این میزان در سال جاری به 800 تن رسید.
عرضه سیب شب عید با قیمت هزار و 750 تومان
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج از عرضه سیب شب عید با قیمت هزار و 750 خبرداد و افزود: تعرفه قیمت این میوه بر اساس اقدامات کارشتناسی شده مدیران و مسئولان ارشد کشوری تعیین و ابلاغ می شود. عسگری، لحاظ کردن نرخ مناسب و متعادل میوه شب عید را مهم ارزیابی کرد و گفت: این مهم از سوی مسئولان و کارشناسان اقتصادی کشور دیده شده است. وی خاطرنشان کرد: طرح توزیع میوه از طریق دولت انجام می شود و دستور العمل های اجرایی این طرح نیز از سوی دولت به سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری های کشور و به تبع آن کرج ابلاغ شده است. وی افزود: قیمت میوه ها از طریق دولت تعیین می شود و پیش از آغار طرح توزیع توسط ستاد تنظیم بازار، قیمت نهایی اعلام و به سازمان میادین نیز ابلاغ می شود. این مسئول همچنین عنوان کرد: پرتقال های شب عید نیز با قیمت هزار و 200 تومان در بازارهای روز و جایگاه های موقت عرضه میوه ایام پایانی سال به مردم ارائه می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود