16 اسفند 1390
شماره خبر: 5520

تثبیت نرخ اجناس بازارهای روز کرج به منظور پیشگیری از تورم

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تثبیت نرخ اجناس بازارهای روز کرج به منظور پیشگیری از تورم

سپیدار آنلاین: قائم مقام سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج گفت: قیمت اجناس مختلف قابل عرضه در بازارهای روزاز سوی سازمان میادین میوه و تره بار با هدف پیشگیری از گرانفروشی و تورم تثبیت شده است.
سید رضا فیض در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با اشاره به کاهش 30 تا 40 درصدی قیمت اجناس بازار های روز تحت پوشش سازمان میادین نسبت به قیمت اجناس در بازار های آزاد، عنوان کرد: این تفاوت قیمت موجب می شود شهروندان نیازهای روزمره خود را آسانتر و با حداقل هزینه فراهم کنند. وی همچنین به کیفیت مناسب اجناس با توجه به قیمت آنها اشاره کرد و افزود: کیفیت مناسب از علت های اصلی استقبال شهروندان در بهره گیری از خدمات ارائه شده در بازارهای روز فعال در سطح شهر است.
قیمت گذاری برخی اجناس بازار های روز با تصمیم شورای نرخ گذاری
قائم مقام سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج در خصوص قیمت گذاری بر روی اجناس پروتئینی، مرغ و گوشت همچنین میوه اظهارداشت: قیمت گذاری بر روی برخی اجناس بازار روزها مانند میوه و تره بار بر اساس تشکیل هفتگی شورای نرخ گذاری صورت می گیرد. فیض ادامه داد: این در حالیست که که نرخ مواد پروتئینی مانند گوشت و مرغ به صورت موردی و بر مبنای نیاز تعیین می شود. وی در خصوص افزایش تقاضای خرید شب عید شهروندان عنوان کرد: با توجه به اینکه شهروندان در این زمان تقاضای بیشتری در زمینه خرید اجناس مختلف به ویژه میوه دارند، ذخیره سازی میوه انجام شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود