14 تیر 1391
شماره خبر: 8593

12 تن گوشت مرغ دولتی در ساوجبلاغ توزیع می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

12 تن گوشت مرغ دولتی در ساوجبلاغ توزیع می‌شود

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ساوجبلاغ گفت: 12 تن گوشت مرغ دولتی به قیمت هر کیلو چهار هزار و 700 تومان به زودی در شهرستان ساوجبلاغ توزیع می شود.
محسن دهقان آزاد گفت:این کار با هدف تنظیم بازار و تامین نیاز مصرف کنندگان در ایام ماه مبارک رمضان انجام می شود. دهقان آزاد افزود: نمایشگاه عرضه کالا به مناسبت ماه مبارک رمضان در ساوجبلاغ برگزار می شود. وی گفت:اقلام مصرفی مردم از قبیل گوشت، برنج، روغن، قند و شکر، تخم مرغ، چای و دیگر مایحتاج مورد نیاز با تخفیف های مناسب در این نمایشگاه عرضه می شوند.
800 واحد صنفی بدون پروانه کسب در ساوجبلاغ فعالیت می کنند
معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ساوجبلاغ گفت: صدور پروانه برای واحد های فاقد پروانه کسب در این شهرستان پیگیری شود. او افزود:800 واحد از هشت هزار و 800 واحد صنفی این شهرستان بدون پروانه فعالیت می کنند که صدور پروانه برای آنان باید در دستور کار مجمع اصناف قرار گیرد.
ساوجبلاغ مقام اول جمع آوری زکات استان البرز به خود اختصاص داد
شهرستان ساوجبلاغ مقام اول جمع‌آوری زکات را در سال گذشته در استان البرز به خود اختصاص داد. امام جمعه ساوجبلاغ گفت: سال گذشته 225 میلیون تومان در قالب زکات در استان البرز جمع آوری شد که 85 درصد آن را ساوجبلاغی ها پرداختند. حجت الاسلام محمد تقی ناطقی افزود: زکات جمع آوری شده این شهرستان در سال گذشته به 188 میلیون و 500 هزار تومان رسید.
20 روستای ساوجبلاغ از سالن ورزشی برخوردار شدند
رئیس اداره ورزش و جوانان ساوجبلاغ گفت: تا کنون 20 روستای این شهرستان از سالن ورزشی برخوردارند و جذب اعتبار برای تجهیز روستاهای باقیمانده به این امکان ورزشی- عمرانی ادامه دارد. اسفندیار عقبایی یادآور شد: ساوجبلاغ 70 روستا دارد و احداث سالن ورزشی برای ساکنان روستاهای فاقد این امکان دنبال می شود. وی گفت: افزایش میزان سرانه های ورزشی و ایجاد سالن های ورزشی در بخش های روستایی از اولویت های مهم عمرانی در این منطقه است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود