15 مرداد 1391
شماره خبر: 9873

پرداخت یک میلیارد ریال تسهیلات برای نوسازی نانوایی‌های البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

پرداخت یک میلیارد ریال تسهیلات برای نوسازی نانوایی‌های البرز

سپیدار آنلاین: مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی البرز از پرداخت یک میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای نوسازی نانوایی‌های این استان خبر داد.
سید علی سید‌آقایی اظهار داشت: دولت با اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها در حوزه آرد و نان، چندین هدف مهم را در دستور کار خود دارد که یکی از مهم‌ترین آنها افزایش کیفیت نان در کشورمان است. وی با بیان اینکه نان از جمله اقلام اصلی غذایی حاضر در سبد کالای خانواده‌های ایرانی محسوب می‌شود، گفت: در قانون هدفمندی یارانه‌ها بخشی به حمایت از فعالان اقتصادی و واحدهای صنفی در حوزه تولید نان که دستگاه‌های اجرایی کشوری و استانی این اجرای این برنامه‌ها را در دستور کار خود قرار داده‌اند. مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان البرز افزود: یکی از برنامه‌ها ارائه تسهیلات حمایتی به نانوایان در راستای افزایش کیفیت و بهداشت نان است. سید‌آقایی گفت: به عنوان نمونه با مشارکت بانک‌های عامل طرح نوسازی و بازسازی نانوایی‌ها را در استان البرز تدوین و اجرا کردیم که ارائه تسهیلات در این حوزه از ابتدای سال جاری آغاز شده است.
پرداخت کمک هزینه نوسازی نانوایی‌ها در استان البرز
وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌ها و گلایه‌هایی که مردم استان البرز مطرح می‌کنند، مربوط به وضعیت بهداشتی نانوایی‌ها است که ما طرح نوسازی و بهسازی این واحدهای صنفی را در دستور کار قرار دادیم. مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان البرز در این راستا به تمام واحدهای صنفی فعال در حوزه تولید نان در شهرستان کرج کمک هزینه‌ 150 میلیون ریالی پرداخت می‌شود که تعدادی از نانوایی‌های این شهرستان طی سال جاری از این تسهیلات بهره‌مند شدند. سیدآقایی یادآور شد: این اعتبار در دیگر شهرستان‌ها و مناطق استان البرز 100 میلیون ریال است و نانوایی‌ها برای بازسازی واحد صنفی خود می‌توانند از تسهیلات بانکی که برای این منظور در نظر گرفته شده، استفاده کنند. وی در پایان اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک میلیارد ریال تسهیلات به نانوایی‌های سراسر استان البرز پرداخت شده و در صورت وجود متقاضی آماده معرفی آنها به بانک‌های عامل استان هستیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود