30 آذر 1392
شماره خبر: 112314

9 دی نماد بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

9 دی نماد بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران است


نماینده سابق کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: نهم دی و حماسه بزرگ مردم در این روز یکی از مهمترین نشانه‌های بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران است.
فاطمه آجرلو اظهار داشت: در فتنه 88 دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی با تمام توان برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان آمده و متاسفانه برخی افراد داخلی نیز فریب خورده و با براندازان هم صدا شدند. وی تصریح کرد: متاسفانه پس از انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم شاهد بودیم که اعتراض‌هایی به بهانه نتیجه انتخابات مطرح و سپس مسیر اعتراض‌ها به سمت ضدیت با نظام و براندازی از سوی سرویس‌های جاسوسی غرب هدایت شد. این استاد دانشگاه افزود: در آن دوران فریادهای دلسوزان و دوستداران واقعی اسلام و انقلاب در میان هیاهوها و جنجال‌سازی‌های فتنه‌گران گم می‌شد و برخی در این میان تصور می‌کردند که موضوع تنها در مورد نتایج انتخابات است و اصل را یا متوجه نشدند و یا فراموش کرده بودند.
دشمنان ایران درایت رهبری معظم انقلاب و بصیرت ملت ایران را نمی‌شناختند
آجرلو گفت: اصل ماجرا این بود که فتنه‌گران تمام توان خود را برای براندازی انقلاب و روی کار آوردن یک حکومت سرسپرده غرب به میدان آورده بودند. وی افزود: دشمنان ما آنقدر غافل بودند که در تحلیل‌های خود به اشتباه رفته و حتی از درک درایت رهبری معظم انقلاب و بصیرت ملت ایران ناتوان بودند. نماینده سابق مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبری معظم انقلاب در این مدت به خوبی صحنه و نقش‌آفرینی فتنه‌گران را رصد و حتی فرصت توبه و بازگشت آنها را هم مهیا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود