21 خرداد 1393
شماره خبر: 123760

تقويت باورهاي ديني، لازمه ولايتمداري است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تقويت باورهاي ديني، لازمه ولايتمداري است


فرمانده انتظامي استان البرز با حضور در مراسم تحليف فراگيران گردان آموزشي ثامن الائمه با تاکيد بر توجه سربازان به آموزش هاي ديني و تقويت باورهاي معنوي در خود گفت : لازمه سرباز ولايتمدار عمل به دستورات ديني مي باشد.
مراسم تحليف فراگيران گردان آموزشي ثامن الائمه (ع) يگان ويژه استان البرز با حضور سردار احمد علي گودرزي فرمانده انتظامي استان البرز ، مسئولان شهري ، خانواده معظم شهدا ، فرماندهان شهرستان هاي تابعه و جمعي از خانواده فراگيران روز جاري در يگان ويژه اين استان برگزارشد. سردار گودرزي در ابتداي مراسم به اهميت ژئوپوليتيك ايران از نظر موقعيت جغرافيايي و امنيتي براي جهان اشاره كرد و بيان داشت : اين امتياز خاص باعث شده است كه استکبار جهاني بعد از به ثمر رسيدن انقلاب اسلامي با تمام توان و ترفندهاي از پيش طراحي شده و با روشهاي مختلف اين نظام نوپا را از اهداف خود دور كند كه اين ترفندهاي دشمن با هوشياري و درايت امام و رهبري و حمايت مردمي از نظام به شکست انجاميد. وي به تلاشهاي استکبارجهاني در ميدان نبرد هشت سال دفاع مقدس، جنگ نرم، تحريم هاي اقتصادي و تهاجم فرهنگي براي به زانو در آوردن ملت ايران اشاره كرد و افزود: با توجه به نگرش وايدئولوژي امام كه ايستادگي در مقابل استکبار جهاني بود، اين تلاش ها به ثمر نرسيد. سردار گودرزي در ادامه پخش شايعات بي اساس و ناامن جلوه دادن استان البرز را بخشي از عمليات رواني دشمن و از اهداف خصمانه ايادي سلطه در جنگ نرم فرهنگي و رسانه اي عليه ملت ايران دانست. فرمانده انتظامي استان البرز در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت : تقويت بنيه اعتقادي يکي از مؤثر ترين راه هاي ارتقاء انگيزه ، آمادگي روحي و نشاط فراگيران بوده و نقشي مهم در فراگيري اصول آموزشي خواهد داشت . سردار گودرزي در اين مراسم با خطاب قرار دادن فراگيران گفت : دوران سربازي فرصت مغتنمي است که جوانان عزيز کشور اسلامي مي توانند در عرصه هاي مختلف به پويايي و رشد برسند و پس از اتمام اين دوره با توکل به پروردگار هستي و اندوخته هاي خود با گامي استوار و محکم وارد جامعه شوند و هر يک در توسعه پيشرفت کشور نقش آفريني کنند. وي بيان کرد : جواناني که به دوره خدمت مقدس سربازي وارد مي شوند چنانچه خود را سرباز اسلام بدانند و ولايتمداري را سرلوحه زندگي خود قرار دهند و همواره در مسير رهنمودهاي مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي (مد ظله عالي) حرکت کنند سعادت دنيا و آخرت را براي خود رقم خواهند زد و در طول اين دوره با نيت خالصي که در راه خدمت به اسلام و مسلمين دارند بي شک بسياري از مسيرهاي ناهموار زندگي به واسطه توجه ويژه خداوند به آنان هموار خواهد شد.
اين مسئول انتظامي دوران سربازي را دوراني طلايي براي ساختن و تربيت انسان دانست و از مربيان آموزشي خواست تا با آموزشي درست و مطابق با استانداردها ، فراگيران را به نحوي مهيا کنند که ضمن کسب آمادگي جهت انجام ماموريت هاي پليسي ، پس از پايان دوران مقدس سربازي نيز براي ايفاي نقش هاي مختلف اجتماعي مهارت هاي لازم را داشته باشند. سردار گودرزي فرمانده انتظامي استان البرز در سخنان پاياني خود با تقدير و تشکر از کارکنان يگان ويژه استان البرز در پشتيباني و حمايت از عملکرد نيروي انتظامي استان در ماموريت ها اين مهم را نتيجه تلاش هاي خستگي ناپذير سرهنگ پروانه فرمانده يگان ويزه استان البرز دانست. سرهنگ پروانه در ادامه اين مراسم طي سخناني با اشاره به اينکه از افتخارات جوان ايراني دوران سربازي را مي توان برشمرد اظهار داشت : شما جوانان با الگو گرفتن از جوانان كربلا بايد خود را متخلق به اخلاق و رفتار اسلامي كرده و با بهره گيري از تعاليم ديني و دستورالعمل هاي سازماني در اين برهه حساس از زندگي خود را سرباز امام زمان (عج) و مقام معظم رهبري و فرماندهي كل قوا بدانيد و از اين دوران و سرمايه جواني در راه خدمت به اسلام ، ايران عزيز و مردم مسلمان استفاده بهينه كنيد. وي افزود: سربازي دوران آموختن درس سازندگي، دينداري، وظيفه شناسي، خلاقيت و مسئوليت پذيري است و استفاده بهينه از دوران سربازي موفقيت هاي آتي را در زندگي فردي و اجتماعي بدنبال خواهد داشت. اين مراسم که با حضور کليه واحد ها و پليس افتخاري برگزار شد از فرماندهان و مربيان نمونه با اهداي لوح تقديرو هدايايي تجليل شد و با اجراي حرکات رزمي و نمايشي شامل کارازل ، سرود هاي حماسي ، تيراندازي به اهداف ، جنگ سرنيزه ، باز و بست سلاح با چشمان بسته ، سلاح کشي توسط نوپو ، کنترل اجتماعات توسط گروهان و رژه نيروها از مقابل قرآن و جايگاه و نمايش اقتدار کارکنان به پايان رسيد.




منبع:پایگاه خبری پلیس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود