26 خرداد 1393
شماره خبر: 124049

جشنواره هویت و همبستگی ملی در تمام دانشگاه‌ها برگزار می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

جشنواره هویت و همبستگی ملی در تمام دانشگاه‌ها برگزار می‌شود


مدیرامور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه خوارزمی از تدوین طرح جشنواره هویت و همبستگی ملی به ابتکار این دانشگاه برای اجرا در سراسر کشور از سال آینده خبر داد.
دکتر حسین محمدی گفت: هدف از این طرح آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان کشور با داشته‌های ایران در زمینه‌های میراث فرهنگی، تاریخی و معنوی است.
وی افزود: در سال‌های اخیر به دلیل کمبود منابع مالی در برخی مواقع و همچنین درگیری دانشجویان با مسائل علمی بحث اردوهای بین استانی در دانشگاه‌ها بسیار ضعیف شده است. محمدی خاطرنشان کرد: با تصویب این طرح در وزارت علوم و تخصیص بودجه به آن، همه دانشگاه‌ها موظف به اجرای آن خواهند بود و می‌توانند با برگزاری اردوهای مختلف علمی و فرهنگی به معرفی پتانسیل‌های فرهنگی کشور به دانشجویان بپردازند. وی ادامه داد: در این طرح پیش‌بینی شده است که دانشگاه‌های سراسر کشور در روز 10 اردیبهشت مصادف با روز ملی خلیج فارس تا 20 اردیبهشت که زمان بسیار مناسبی از نظر فصلی نیز می‌باشد برنامه‌های اردویی مورد نظردر این خصوص را اجرا کنند. محمدی در پایان گفت: در طرح جشنواره هویت و همبستگی ملی دانشگاه‌ها می‌توانند با انعقاد تفاهم نامه‌هایی جهت تامین امکانات اردوها با همدیگر همکاری کنند و امیدواریم که از سال آینده این طرح در سراسر کشور اجرا شود.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود