16 خرداد 1391
شماره خبر: 7605

توسعه فعالیتهای انجمنهای علمی دانشگاه ها نیازمند اختصاص اعتبارات کافی است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

توسعه فعالیتهای انجمنهای علمی دانشگاه ها نیازمند اختصاص اعتبارات کافی است

قائم مقام دانشگاه خوارزمی کرج و معاون فرهنگی این دانشگاه گفت: توسعه فعالیتهای انجمنهای علمی دانشگاه ها نیازمند اختصاص اعتبارات کافی است و این امر باید دنبال شود.
حسین شفیعی در خصوص اهمیت تامین اعتبارات کافی در راستای گسترش امور علمی در دانشگاه های کشور افزود: اگر می خواهیم در این زمینه به پیشرفتهای قابل توجه دست یابیم، باید اعتبارات کافی در اختیار داشته باشیم. قائم مقام دانشگاه خوارزمی کرج و معاون فرهنگی این دانشگاه ادامه داد: انجمنهای علمی دانشگاه ها پتانسیلهای علمی قابل توجهی دارند و باید زمینه های شکوفایی و به فعلیت رسیدن این پتانسیلها را به بهترین نحو فراهم کنیم. وی گفت: یکی از مهمترین این زمینه ها، تامین اعتبارات کافی است و اگر این امر محقق شود، پیگیری بسیاری از امور تسهیل می شود و این امر اهمیت فراوانی دارد.
ناکافی بودن اعتبارات باعث می شود انجمنها نتوانند اهداف را کاملا محقق کنند
شفیعی در پاسخ به سئوالی در خصوص تاثیر کافی نبودن اعتبارات ادامه داد: ناکافی بودن اعتبارات باعث می شود که انجمنهای علمی دانشگاه هایی نتوانند اهداف خود را به صورت کامل محقق کنند و در این خصوص با مانع مواجه می شوند. قائم مقام دانشگاه خوارزمی کرج و معاون فرهنگی این دانشگاه افزود: با منابع مالی غیرکافی نمی توان گامهای بزرگ مورد نظر را برداشت و باید همواره در برنامه ها و تصمیم گیری ها به این امر توجه شود. وی گفت: لازم است اعتبارات کافی برای همه بخشهای فعالیتهای انجمنهای علمی دانشجویی فراهم شود ضمن اینکه برگزاری جشنواره ها یکی از بخشهای این فعالیتها است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود