2 تیر 1393
شماره خبر: 124530

احداث ساختمان پلی کلینیک فردیس آغاز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

احداث ساختمان پلی کلینیک فردیس آغاز شد


عملیات احداث ساختمان پلی کلینیک تخصصی شهرستان فردیس روز دوشنبه در آیینی با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور آغاز شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز دراین آیین گفت: این پروژه در زمینی به مساحت یک هزارو103 مترمربع در پنج طبقه و با اختصاص 55 میلیارد ریال ساخته می شود.
ˈابوالفضل آفریده ˈ ادامه داد: در پلی کلینک تخصصی تامین اجتماعی فردیس، بخش های اطفال، معاینه پزشک، اتاق عمل، دندانپزشکی، چشم پزشکی، مامائی، آزمایشگاه و زنان و زایمان پیش بینی شده است. وی اظهار کرد: از سال 72 تاکنون یک درمانگاه زیرنظر تامین اجتماعی درفردیس راه اندازی شده است که روزانه بیش از یک هزار و300 نفر به بخش های اطفال، داخلی، جراحی، مامائی و پزشک عمومی این درمانگاه مراجعه می کنند. آفریده افزود: با توجه به اینکه ساختمان این درمانگاه فرسوده بوده، پس از پیگیریهای نماینده گان مردم در مجلس و مسوولان استانی، سازمان تامین اجتماعی مجوز ساخت پلی کلینیک تخصصی فردیس را صادر کرد. وی پیش بینی کرد، این پلی کلینیک در20 ماه آینده احداث ، تجهیز و راه اندازی شود. نماینده مردم شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد درمجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: با توجه به کمبودهای مراکز درمانی، برای احداث بیمارستان درشهرستان نوپای فردیس به کمک سازمان تامین اجتماعی نیاز داریم. ˈعزیزاکبریانˈ افزود: فعالیت مراکز صنعتی درفردیس و شمار زیاد بیمه شدگان تامین اجتماعی درفردیس ، ضرورت ساخت بیمارستان در این شهرستان را دوچندان می کند. وی در بخش دیگری از سخنانش به کثرت مراجعه کنندگان به پلی کلینیک تامین اجتماعی واقع در خیابان شهید بهشتی کرج اشاره کرد وافزود: این مرکز درمانی پاسخگوی خیل مراجعه کنندگان نیست و سازمان تامین اجتماعی باید در کرج، امکانات و تجهیزات درمانی بیشتری مستقر کند. اکبریان خطاب به مدیران عامل سازمان تامین اجتماعی کشور، گفت : برای احداث پلی کلینیک جدید در کرج زمین اختصاص داده ایم و انتظار می رود این سازمان چتر خدماتی خود را در کرج و استان البرز بیشتر بگشاید. این نماینده مجلس با انتقاد از مدیریت هیات امنایی بیمارستان البرز وابسته به تامین اجتماعی ، اظهار کرد: مدیریت هیات امنایی برای مردم و بیماران مایه دردسراست ، مردم از هزینه های گزاف بیمارستان به ستوه آمده اند. امام جمعه فردیس دیگر سخنران این آیین، هرچند از اقدام سازمان تامین اجتماعی برای ساخت پلی کلینیک تخصصی دراین شهرستان خوشحال به نظرمی رسید، اما گفت: محرومیت های درمانی در فردیس مضاعف است و مسوولان باید بیشتر به این منطقه بپردازند. حجت الاسلامˈعلی اکبر ایمانیˈ افزود: یک تخت بیمارستانی درفردیس یافت نمی شود، مردم برای درمان بیماران خود به کرج و تهران مراجعه می کنند. وی حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی را در فردیس فرصت مناسبی برای توجه ویژه به این منطقه محروم و نوپا دانست و گفت: امیدواریم در کنار پلی کلینیک تخصصی ، روزی شاهد فعالیت بیمارستان مجهز این سازمان باشیم . فردیس با 600 هزار نفر جمعیت، سال گذشته از کرج منتزع و به شهرستان ارتقاء یافت. این شهرستان دارای دو بخش مرکزی و مشکین دشت است که بخش مرکزی آن در حوزه خدماتی شهرداری های مناطق سه و 10 کرج قرار دارد. فردیس در جنوب شرقی کلانشهر کرج واقع شده است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود