4 تیر 1393
شماره خبر: 124639

ضرورت تقویت روحیه جهادی در مدیران ارشد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ضرورت تقویت روحیه جهادی در مدیران ارشد


نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج بر ضرورت تقویت روحیه جهادی در مدیران ارشد تأکید کرد و گفت: پیشرفت اقتصادی و اعتلای فرهنگی با حرکت جهادی مدیران مدیران ارشد و میانی محقق خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی شامگاه سه شنبه در آیین گرامیداشت "روز اصناف و صنعت و معدن و اصناف " اظهار داشت: امسال بنام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است و یک فصل این سال گذشته اکنون باید دید چه برنامه ریزی برای فعالیت در حوزه فرهنگ و اقتصاد انجام شده است. وی با تأکید بر ضروت تقویت روحیه جهادی در مدیران تأکید کرد: تا در این زمینه وارد عرصه نشویم و عزم مان جزم نشود کاری از پیش نخواهد رفت. امام جمعه کرج گفت: پیشرفت اقتصادی و اعتلای فرهنگی با حرکت جهادی مدیران مدیران ارشد و میانی محقق خواهد شد.
قابلیت های کشاورزی و صنایع و معادن البرز در برنامه ریزی ها دیده شود
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج در بخش دیگری با اشاره به استعدادهای استان البرز بیان کرد: استان البرز از نظر کشاورزی بسیار غنی است و نقش ویژه ای را در امنیت غذایی کشور تأمین می کند که با توجه به سوابق و ویژگی های اقلیمی و استعدادهای استان باید در این خصوص نیز برنامه ریزی جامعی صورت گیرد. وی افزود: ظرفیت های صنایع و معادن را نیز در البرز غنی دانست و تصریح کرد: فراهم ساختن زمینه ها در دو بخش صنعت و معدن خود نقش چشمگیری در ایجاد اشتغال جوانان دارد. نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج گفت: اقتصاد و فرهنگ را باید به مردم سپرد و پیش زمینه های مدیریت جهادی را با رعایت اصول اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری پیش برد. تبلیغ محصولات داخلی، تنوع در کالاها،گسترش خدمات تجاری،صرفه جویی در منابع و امکانات، رعایت استاندارد در محصولات و... از دیگر موضوعات مورد اشاره بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود