1 مرداد 1393
شماره خبر: 126337

تدبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی امروزه به کانون خروش برائت از غاصبان تبدیل شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تدبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی امروزه به کانون خروش برائت از غاصبان تبدیل شده است


مرکزمدیریت حوزه های علمیه استان البرز اعلام کرد: تدبیر و دوراندیشی حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی در پدیدآوردن روز جهانی قدس امروز به کانون خروش و صحنه غریو برائت از غاصبان تبدیل شده است.
مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان البرز به مناسبت روز قدس در بیانیه ای با دعوت از مردم انقلابی برای شرکت در این راهپیمایی با شکوه و برائت مسلمانان از رژیم صهیونیستی و مستکبران فراخواند. در این بیانیه آمدهاست : تدبیرامام راحل (ره) در نامگذاری روز قدس، عرصه نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار جهانی، منجر به احساس اقتدار ملت های حق طلب و آزادیخواه در مقابل قدرت های استکباری و استعمارگر در اقصی نقاط جهان پهناور شده است.
این موهبت ارزشمند بیش از آنکه مردم سرافراز ما را بر ارزش های والای انقلاب اسلامی متحد و ماندگار کند مسلمانان جهان را به اتحاد و یکپارچگی و همدلی، این عنصر حیاتی و راهبردی نظام اسلامی فرا می خواند. مدیریت حوزه های علمیه استان البرز با دعوت از آحاد مردم وفادار به نظام مقتدر اسلامی برای شرکت در این راهپیمایی با شکوه ملل مسلمان جهان را به دوری از تفرقه و اجتناب از اختلافات مذهبی فرا خوانده و اعلام می دارد ابراز تنفر و انزجار از استکبار جهانی، نشان از ایمان به قدرت لایزال الهی و سبب برافکندن نقاب تزویر و نفاق از چهره ی بازی خوردگان و فریب خوردگان است. امروزه اتحاد مسلمانان کابوس ویرانگر و بحران لاینحل امنیتی جهان سلطه شده است، تا جایی که از سر استیصال و درماندگی حمایت آشکار خود را از گروه های سرکوب گر تکفیری و با تروریست هایی که با ایجاد جنگ های کور مذهبی و فرقه ای به نفع دنیای استکبار و تامین مصالح و منافع سیاسی آنان گام برمی دارند، دریغ نکرده و با تمام امکانات از آن ها جانبداری می کند. روحانیون و طلاب نیز با شرکت در این آوردگاه بزرگ اسلامی با آرمان های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) تجدید پیمان کرده و با سر دادن فریاد رسای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به ندای رهبر فرزانه خویش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) لبیک می گویند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود