14 آبان 1390
شماره خبر: 2398

با حضور اقشار مختلف مردم؛راهپیمایی 13 آبان در استان البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

با حضور اقشار مختلف مردم؛راهپیمایی 13 آبان در استان البرز برگزار شد

این مراسم کهبعد از نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار شد،‌ نمازگزاران با مشت‌های گره کرده و شعارهای کوبنده بار دگر انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.
در این مراسم باشکوه قشرهای دانشجو و دانش آموز بیش از همه به چشم می‌خورد، که آنان با در دست داشتن پرچم و پلاکادرهای مختلف اتحاد خود را به جهان اثبات کردند.
در این مراسم مردم غیور و همیشه در صحنه استان البرز با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده بار دگر حمایت و لایتمداری خود را به جهان اثبات کردند.
در سالروز 13 آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی، دانش آموزان، اصناف و کسبه، مسئولان و کارکنان ادارات و اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ... همنوا با دیگر نقاط کشور، از مسیرهای تعیین شده راهپیمایی کرده و با سردادن شعارهایی بار دیگر ضمن محکوم کردن جریانات مخالف نظام، با رهبری و ولایت فقیه تجدید عهد و پیمان کردند.
استاندار البرز در این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج ضمن تقدیر از حضور پر شور مردم در این مراسم افزود: ملت ایران هیچگاه دست از ولایت برنداشته و با حضور در این مراسم علاوه بر تأکید بر حفظ آرمان‌های انقلاب، ولایتمداری خود را به جهانیان اثبات کردند.
عیسی فرهادی اعلام کرد: دشمنان هر چه تلاش کنند نمی‌توانند، به توطئه‌های شوم خود برسند چرا که اتحاد و همدلی مردم ایران به آنها اجازه دخالت به دشمنان را نخواهد داد.
وی گفت: نهال انقلاب اسلامی ایران با خون هزاران شهید آبیاری شده و امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است که هیچ توطئه و دسیسه‌ای از سوی دشمنان قادر نخواهد بود که این انقلاب را دچار خدشه کند.
وی افزود: امروز دشمنان در تلاش هستند تا با راه‌اندازی جنگ نرم ذهن جوانان و نوجوانان را به بیراهه بکشند، تا بتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
استاندار البرز گفت: اما درایت و هوشیاری جوانان و نوجوانان ایران اسلامی بارها و بارها اثبات کرده است که این نسل نیز حامی انقلاب و ولایت بوده و هیچگاه آرمان‌های انقلاب را فراموش نخواهند کرد.
فرهادی خاطرنشان کرد: فتنه‌های دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام برهه‌ها به شکست مبدل شد و آنان هر روز مأیوس‌تر از گذشته شده‌اند.
در این مراسم با شکوه مشاوران جوان آموزش و پرورش البرز نیز حضور داشتند.
گروه مشاوران جوان آموزش و پرورش استان البرز با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که 13 آبان یادآور روزهای بزرگی در حافظه تاریخی مردم این مرز و بوم است.
در این بیانیه آمده است، روزهایی پر از بیم و امید، روزی که معمار کبیر انقلاب اسلامی در سال 1342 از وطن تبعید شدند، روزی که دانش‌آموزان و دانشجویان وطن در سال 1357 به خاک و خون کشیده شدند و روزی که دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 سفارت آمریکا را که به حق لانه جاسوسی بود تسخیر کردند، روزی که به تعبیر امام امت انقلاب دوم بود.
کاری بس بزرگ که در نگاه اول کوچک بود و در نظر بعضی کاری خطرناک؛ اما چقدر زیبا جوانانی که پیرو و مطیع رهبر بزرگ خود بودند این کار را کردند.
و اینک ما جوانان در قالب گروه مشاوران جوان آموزش و پرورش استان البرز این امر را بر خود واجب دانستیم تا بار دیگر با حضور در این مراسم حمایت خود را از آن کار بزرگ اعلام کرده و ندای آزادی و استکبار ستیزی خود را به گوش جهانیان برسانیم و اعلام کنیم؛ تا آخرین نفس پشت سر رهبر فرزانه خود در برابر یاوه گویی‌ها و دخالت‌های استکبار خواهیم ایستاد تا مبادا کسانی فکر کنند که جوانان این خاک، جانفشانی شهیدان و جانبازان خود را فراموش کرده‌اند.
در پایان این مراسم قطعنامه‌ای نیز قرائت شد و مردم در پایان با سردادن الله اکبر بندهای این قطعنامه را تأیید کردند.



منبع: فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود