4 مرداد 1393
شماره خبر: 126612

برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس در اشتهارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس در اشتهارد


راهپیمایی باشکوه مردم شهرستان اشتهارد به مناسبت روز جهانی قدس برگزار شد.
مردم شهرستان اشتهارد ، همگام با مسلمانان سایر نقاط کشور، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به خیابانها آمده و حمایت خود را از مردم مسلمان فلسطین در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی ابراز داشتند. در روز جهانی قدس، شاهد حضور هزاران نفر از راهپیمایان روزه دار در یکی از گرمترین روزهای سال در این شهرستان بود.مردم مسلمان این شهرستان، علاوه بر شهر اشتهارد ، و بخش پلنگ آباد حضور پرشور و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین ابراز داشته و جنایات صهیونیسم بین المللی رامحکوم کردند. فرماندار شهرستان اشتهارد آقای ابوالفضل اینانلو در حاشیه این مراسم گفت: مراسم روز قدس امسال به دلیل جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه از اهمیت بیشتری برخوردار است.
وی در ادامه اظهار داشت با بیان اینکه این راهپیمایی هر سال در کشورهای متعدد انجام میشود، تصریح کرد: راهپیمایی امسال خیلی پررنگ تر انجام میشود و علت آن کشتاری است که اسرائیلیها در قبال مردم مظلوم فلسطین در غزه انجام داده اند بنابر این امسال به مراتب هم در ایران و در سراسر جهان مسئله روز قدس خیلی پررنگتر انجام میشود.
این مراسم با شکوه با همکاری بسیار خوب دستگاه های انتظامی و ادارات و نهادهای شهرستان اشتهارد برگزار شد گفتنی است راهپیمایان با آتش زدن پرچم آمریکا ورژیم صهیونیستی وقرائت قطع نامه روزجهانی قدس ،ظلم ستیزی وحمایت از مظلوم را به جهانیان ثابت کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود