2 شهریور 1393
شماره خبر: 127931

پیام تبریک مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پیام تبریک مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت


مرتضی سلامی مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز با صدور پیامی گرامیداشت هفته دولت را به همکاران ، مستمری بگیران ، بیمه شدگان و کارفرمایان محترم تامین اجتماعی تبریک گفت.
تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است. هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و حماسه اقتصادی را به منصه ظهور رسانده و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف به ویژه در زمینه گسترده شدن چتر عدالت اجتماعی بر سر تمامی ایرانیان را فراهم آورند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به بیمه شدگان محترم ، مستمری بگیران عزیز ، کارفرمایان گرامی تامین اجتماعی و همکاران زحمت کش شاغل در مجموعه بزرگ تامین اجتماعی استان تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
مرتضی سلامی
مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود