5 شهریور 1393
شماره خبر: 128205

امام جمعه اشتهارد از باید ها و نبایدهای مدیریتی گفت

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی


امام جمعه اشتهارد از باید ها و نبایدهای مدیریتی گفت


امام جمعه اشتهارد با برشمردن بایدها و نبایدهای مدیریتی گفت: مدیران باید خود را معرض انتقاد قرار دهند.
حجت الاسلام واثق با بیان این مطلب در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان اشتهارد و استان البرز که به ریاست استاندار البرز و مدیران ارشد استانی در چهارمین روز از هفته برگزار شد، اظهار داشت: امید که کاروان تدبیر و امید در سراسر کشور و در استان البرز به همت مسئولان نتایج سودمندی برای مردم داشته باشند.
وی با بیان اینکه خدمت به مردم خدمت به خداست
امام جمعه شهرستان اشتهارد موانع خدمت گذاری در مدیران را نیز مورد اشاره قرار داد و افزود: ضعف مدیریت یا به دلیل کمبود علم و اگاهی است و یا به دلیل سستی و تنبلی کوتاهی در انجام وظایف اصلی است. امام جمعه شهرستان اشتهارد در ادامه به فرصت سوزی توسط مدیران پرداخت و گفت: مدیران نباید ماموریت های اصلی خود را کنار گذاشته و به کارهای کم اهمیت و حاشیه ای بپردازند.
ظلم و ستم به مردم از جمله از موانع خدمت است
وی درادامه تصریح کرد: نتیجه طبیعی ظلم و ستم بی اعتمادی مردم به مدیر است به خصوص چنانجه این ظلم و ستم به ضعفا باشد.
مدیران خود را در معرض انتقاد قرار دهند
امام جمعه شهرستان اشتهارد گفت: مدیر یک مجموعه باید خود را در معرض انتقاد قرار داده به خصوص انتقاد نخبگان . وی افزود: مدیر نباید توقع داشته باشد همه نقدها دوستانه و سازنده باشد.
مدیران باید همیشه در دسترس مردم باشد
وی با بیان اینکه مدیران باید همیشه در دسترس باشند افزود: منظور این نیست که کار خود را تعطیل کرده و میان مردم باشند بلکه از طریق مصاحبه و دیدار مردمی و ... ارتباط خود را با مردم حفظ کنند.
مدیران صرفه جویی را پیشه کاری خود کنند
امام جمعه شهرستان اشتهارد تصریح کرد: هنر مدیر این است که از منابع محدود تولید فراوان داشته باشد و با در اختیار داشتن منابع بیشترین صرفه جویی را داشته باشد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود