26 فروردین 1391
شماره خبر: 6298

پست های استان باید در اختیار نیروهای بومی باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

پست های استان باید در اختیار نیروهای بومی باشد

نماینده مردم کرج و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: پست های مدیریتی و پرسنلی استان باید در اختیار نیروهای متخصص و ارزشمند البرز باشد.
عزیز اکبریان با بیان این مطلب اظهار داشت: برخی از مدیران کل استانی با جذب نیروهایی از سایر استانهای کشور امکان حضور مدیران جوان و متخصص استان را کمرنگ کرده اند. وی افزود: با تشکیل استان البرز مدیران و مسئولانی در این استان مشغول کار شدند که آشنایی کامل با شرایط و موقعیت استان نداشته و ند ارند و تنها با اشغال پست ها و مسئولیت ها امکان حضور قوی را از البرزی ها گرفته اند.
مدیران متخلف پاسخگو باشند
منتخب مردم کرج، اشتهارد و آسارا در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مدیران متخلف در رابطه با جذب این نیروها باید پاسخگو باشند، خاطر نشان کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به عنوان منتخبان شهروندان باید به دنبال منافع مردم باشند تا بتوانند در کنار مسئولان خدوم امکان ارائه خدمات مناسب به مردم استان را فراهم کرده و در جهت رشد و تعالی فرزندان البرز تلاش کنند. وی یادآور شد: مدیران متخلف باید بدانند که نباید از البرز برای جای دیگری کیسه بدوزند چراکه البرز حق البرزی هاست.
اکبریان در ادامه سخنان خود در پاسخ به سئوالی در رابطه با تاکید استاندار مبنی در عدم وجود مجوز لازم برای استخدام تصریح کرد: همانگونه که همه مدیران و مردم می دانند دولت در راستای سیاست کلان خود به منظور کوچک سازی بدنه دولت استخدام رسمی ندارد اما قراردادهایی که با افراد مختلف بسته می شود قرادادهایی است که باید مدیران در رابطه با نحوه عقد آن پاسخگو باشند. وی گفت: مدیرکلی که معاون متخلف خود را از استان دیگری به البرز گسیل کرده است باید در مقابل مردم جوابگو باشد در این راستا باید علاوه بر برخورد با آنان، عذر مدیران کل خاطی برای ادامه فعالیت در البرز خواسته شود. این نماینده همچنین خواستار فراهم شدن بستری مناسب برای فعالیت مدیران و جوانان توانمند کرجی شد و افزود: استان البرز برای البرزی هاست و باید همچون سایر نقاط کشور خدمات از طریق جوانان ارزشمند و دلسوز البرزی ارائه شود.



منبع: رصدنیوز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود