15 شهریور 1393
شماره خبر: 128699

امنیت کشور مرهون جانفشانی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

امنیت کشور مرهون جانفشانی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است


رییس کانون بازنشتگان ارتش جمهوری اسلامی استان البرز، گفت: امنیت پایدار امروز جمهوری اسلامی، مرهون تلاش و ایثار نیروهای مسلح در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
سرتیپ ˈمسلم بهادریˈ در آیین تقدیر از بازنشستگان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) مستقر در کرج، افزود: امنیت امروز کشورمان مرهون زحمات بازنشستگانی است که در هشت سال دفاع مقدس نقش بسیار کلیدی و ارزنده ای را دفاع از ایران اسلامی به ویژه درپدافند هوایی ایفا کردند. سرتیپ بهادری یادآورشد: بازنشستگان امروز سربازان دیروز هستند با که همت و تلاش و غیرت برای حفظ کشور صادقانه کوشیدند و نگذاشتند ذره ای ازخاک کشور به تسخیر دشمنان درآید. وی با بیان اینکه تجلیل از این عزیزان موجب افزایش انگیزه شاغلان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی درخدمات رسانی بیشتر خواهد شد خاطرنشان کرد: درحال حاضر بیش از 14هزار بازنشسته ارتش تحت پوشش کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی استان البرز هستند که با احتساب خانواده های انها حدود 60هزارنفر هستند. بهادری یادآورشد که دوران بازنشستگی بخشی از زندگی هر فرد است و بازنشستگان عزیز بدانند که می توانند به طور موفق به عنوان بخشی از آحاد جامعه بدون اینکه نقش سازمانی داشته باشند موثر و مفید واقع شوند. وی، گرامیداشت یاد و خاطرات رشادت های رزمندگان بازنشسته را در تحکیم ارتباط دو سویه و ایجاد انس و الفت در بین خانوادهای معزز آنها و جامعه بسیار موثر دانست و از دیگر اهداف برگزاری این آیین عنوان کرد.
در این آیین که به مناسبت سالروز پدافند و با حضور حضورفرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء برگزارشد به بیش از150بازنشسته ارتش جهموری اسلامی استان البرز به رسم یادبود لوح تقدیر و هدایایی اهدا گردید.


منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود