3 مهر 1393
شماره خبر: 129939

مبارزه با تروریسم و داعش بازی جدید سلطه گران درجهان است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مبارزه با تروریسم و داعش بازی جدید سلطه گران درجهان است


معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا، با بیان اینکه مبارزه با تروریسم و داعش ، بازی جدید سلطه گران در جهان است، گفت: ملت فهیم و آگاه ایران فریب، تبلیغات دروغین غرب در این زمینه را نخواهد خورد.
سردار سرلشکر پاسدار ' مصطفی ایزدی در یادواره شهدای روستای صالحیه شهرستان نظرآباد استان البرز افزود: گروه های تروریستی مانند داعش ، محصول برنامه ریزی استکبار جهانی با هدف توطئه و قدرت طلبی در جهان هستند. وی تاکید کرد: ملت ایران ، فریب تبلیغات دروغین سلطه گران که بازی تازه ای در مورد داعش شروع کرده اند، را نخواهد خورد.
ایزدی گفت: دفاع مقدس برای ملت ایران درس های بزرگی از جمله وحدت ٰ، انسجام ٰ قدرت ٰ، ایستادگی در برابر دشمن ، ٰ تبعیت محض از ولایت را در پی داشت که این آموخته ها امروز تبدیل به سرمایه ملی شده اند. وی اظهار کرد: مردم ایران با دستان خالی و حداقل امکانات و تجهیزات نظامی در برابر انواع سلاح های دشمن ایستادگی کردند و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ساختند. معاون امورراهبری و اشراف فرماندهی کل قوا گفت: در هشت سال دفاع مقدس شهدای گرانقدر با نثار جان خود ، انقلاب و کشور را بیمه کردند. سرلشکر ایزدی از رهبری معنوی معمار کبیر انقلاب به عنوان بزرگترین نقطه قوت در دوران هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و افزود: ملت ایران امام (ره) را با تمام وجود دوست داشت و لبیک گوی آن حضرت بود و پس عروج ملکوتی آن حضرت، این حس قلبی را به مقام معظم رهبری دارند. وی ادامه داد: به برکت این پشتوانه مردمی و خون پاک شهیدان، پس از پایان جنگ تحمیلی تاکنون ابرقدرت نتوانسته اند به میهن اسلامی، نگاه تهاجمی داشته باشند. سردار ایزدی یادآورشد: قدرت رزمی ایران در زمان جنگ تحمیلی با حضور داوطلبانه نیروهای بسیجی تقویت شد و روحیه و تفکر بسیجی موجب شد تا دشمنان شکست در مقابل ملت ایران شکست بخورند. معاون امورراهبردی فرماندهی کل قوا خاطرنشان کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس صحنه های زیبایی از ایثار و شهادت را به جهانیان نشان دادند. وی تاکید کرد: مردم ایران میراث دار خون شهیدان هستند و ثابت کرده اند تا آخرین قطره خونشان از ارزشها و دستاوردهای انقلاب پاسداری می کنند. ایزدی گفت: این مردم حتی یک قدم از حقوق هسته ای خود عقب نشینی نمی کنند که اعضای گروه 1+5 هم پس از سالها به چالش کشیدن پرونده هسته ای ایران ، به این واقعیت مهم پی برده اند. در این آیین که قشرهای مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا حضور داشتند، یاد وخاطره 22 شهید والامقام روستای صالحیه شهرستان نظرآباد در دوران دفاع گرامی داشته شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود