20 مهر 1393
شماره خبر: 130519

اجتماع عظیم سادات استان البرز در روز عید غدیر

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اجتماع عظیم سادات استان البرز در روز عید غدیر


رابط ستادهای نماز جمعه ائمه جماعات استان البرز از برگزاری اجتماع عظیم سادات استان به مناسبت عید سعید غدیر، در مصلی نماز جمعه کرج خبر داد.
جت الاسلام فراستی، رابط ستادهای نماز جمعه ائمه جماعات استان البرز در خصوص واقعه عظیم غدیر خم اظهار کرد: این واقعه از بزرگ ترین رویدادهای تاریخ اسلام است که علمای اهل تشیع و تسنن آن را نقل کرده اند. به گفته فراستی، زنده نگاه داشتن این روز و این عید بزرگ جریانی است، که همواره مورد سفارش و تاکید پیامبر اکرم (ص) قرار گرفته است.
وی با امعان نظر بر این مهم که اهمیت جریان غدیر بر کسی پوشیده نیست، توضیح داد: با توجه به اهمیت و ارزش این روز، متولیان امور مساجد باید تلاش کنند تا ابعاد مختلف غدیر را با بهره گیری از روش های نوین و به ویژه ارائه مباحث عمیق و محتوایی برای نسل جوان تبیین کنند. حجت الاسلام فراستی، اظهار کرد: صبح فردا در روز عید غدیر(21 مهر) آئین اجتماع سادات استان البرز در ساعت 10 صبح در مصلی کرج با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان البرز برگزار می شود و سادات استان، عقد اخوت با یکدیگر می بندند.
این مسئول افزود: در همین راستا شامگاه امروز نیز در مصلی مهرشهر کرج، حجت الاسلام سید مصطفی حسین نوری، رئیس شورای سیاستگذاری الائمه جماعات استان البرز در تبیین خطبه عید غدیر سخنرانی می کنند.




منبع:شبستان

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود