29 آبان 1393
شماره خبر: 132129

تبعیت از ولایت فقیه مهم‌ترین خواسته شهدا است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تبعیت از ولایت فقیه مهم‌ترین خواسته شهدا است


مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: عمل به فرایض دینی و تبعیت از ولایت فقیه مهم‌ترین خواسته شهداست.
سردار ابوالفضل اسلامی در اولین یادواره تخصصی سردار شهید مهدی شرع پسند در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج ، طی سخنانیواظهار کرد: برگزاری یادواره‎های شهدا گامی موثر در اشاعه فرهنگ ایثار است . افزود: انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه رهبری حضرت امام خمینی(ره) و ایثار و از خود گذشتگی جوانان این مرز و بوم شکل گرفت و اگر امروز در اوج عزت و سربلندی هستیم به برکت خون شهداست. شهدا به پیام رهبری لبیک گفتند و در میدان مبارزه با دشمنان حاضر شدند و به شهادت رسیدند و نزد پروردگارشان مقام و منزلت والایی دارند. اسلامی در ادامه راه شهدا را ضامن بقای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: هدف شهداء را بشناسیم و ادامه دهندگان راه آنان باشیم و به توصیه‌های آنان به دقت عمل کنیم.
وی عمل به فرایض دینی و تبعیت از ولایت فقیه را مهم‌ترین توصیه شهدا به انسان‌ها برشمرد و افزود: زندگی و توصیه‌های شهداء سراسر درس موفقیت است و اگر بتوانیم به درستی به آنان عمل کنیم به سعادت در دنیا و آخرت می‌رسیم. وی در پایان با بیان اینکه رشادت‌ها و زحماتی که شهدا کشیده‌اند و آثاری را که از خود در دنیای امروزی و جهان اسلام برجا گذاشته‌اند با هیچ کاری جبران نمی‌شود،گفت:حضور ما در این مراسم فقط برای عرض ارادت و ادب و احترام به ساحت مقدس شهدا از جمله شهید شرع پسند و همه عزیزانی که در مسیر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا تلاش می‌کنند، است.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود