9 دی 1393
شماره خبر: 134508

مستکبران خود را وارث زمین می داند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مستکبران خود را وارث زمین می داند


جانشین قرار گاه خاتم الاوصیا (ص) گفت: مستکبران خود را وارث زمین می دانند لیکن ملت انقلابی ایران همواره این تفکر پوچ غربی را به چالش کشیده است.
'عظیم ابراهیم پور در همایش بزرگداشت 9 دی که در مسجد غدیریه نظرآباد برگزار شد، افزود: ملت مسلمان ایران در تمام عرصه ها به ویژه حماسه 9 دی به جهانیان نشان داد که تفکر غرب پوچ و بیهوده است. وی اظهارداشت: حماسه مردمی 9 نشان می دهد که بصیرت مردم انقلابی ایران بود که زمینه شکست دشمن را در فتنه سال 88 رقم زد. ابراهیم پور گفت: این حماسه بزرگ مردمی به ما یادآوری می کند که برای عبور از هر گونه فتنه و توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید به منابع دینی به ویژه قرآن و نهج البلاغه رجوع کرد. وی با اشاره به اینکه رهبری معظم انقلاب با تکیه برمبانی دینی والهی امورجامعه اسلامی را مدیریت می کنند، خاطر نشان کرد: بشریت برای درمان دردهای اجتماعی باید به منابع منور دینی و الهی یعنی قرآن و نهج البلاغه رجوع کند. جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا (ع ) افزود: طبق فرمایش رهبرمعظم انقلاب برای عبور از فتنه ها و توطئه های امروزه دشمنان باید به ارزش های دینی تکیه کرد. وی بیان کرد: امروز دو مکتب در جهان در پی جهانی شدن هستند ، یکی مکتب صهیونیسم و دیگری تشیع است ، مکتب صهیونیسم به دنبال قدرت و چپاول ثروت در جهان است اما مکتب شیعه برای برقراری عدالت و گسترش دین اسلام حرکت می کند. ابراهیم پور گفت:: ما در حال حاضر با مستکبران در جنگ روانی به سر می بریم و به همین دلیل است که تحریم می شویم، شهید می دهیم، اما محکم ایستاده ایم و به دنبال جامعه جهانی مهدوی در دنیا هستیم چون در قرآن کریم ،روایات و احادیث ، جامعه مهدوی تعریف شده است. وی ادامه داد: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که انقلاب اسلامی ایران مسیر جهانی شدن را طی می کند و برهمین اساس در مقابل آن ایستاده اند. ابراهیم پور گفت : مشکل آنها با ایران فقط انرژی هسته ای نیست بلکه این مشکل هم برطرف شود، آنها مسایل دیگری را پیش می کشند.
جانشین قرار گاه خاتم الاوصیا(ص ) بیان کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای باید تدبیر داشته باشد و از فرصت زمانی که رهبر معظم انقلاب به این تیم داده است به نحو احسن استفاده کند تا بتوانند پاسخگوی مردم با بصیرت ایران باشد. ابراهیم پور راه اندازی محافل گفتمان انقلاب اسلامی و اندیشه مقام معظم رهبری را در کشورمان ضروری دانست و افزود: مردم در حماسه 9 دی مردم با بصیرت از دین ٰانقلاب، نظام و ارزش ها دفاع کردند پس لازم است با همت بیشتردر عرصه های مختلف بکوشیم در برابر این مردم کم نیاوریم .
در این آئین مردم و مسوو لان شهرستان نظرآباد با سر دادن شعار های اسلامی و انقلابی بار دیگر ندای لبیک یا خامنه ای سردادند و با آرمانهای امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند. شهرستان 160 هزارنفری نظرآباد در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود