9 دی 1393
شماره خبر: 134542

9دی روز اثبات اراده ملت در مقابل اراده دشمنان در دشمنی با نظام و انقلاب بود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

9دی روز اثبات اراده ملت در مقابل اراده دشمنان در دشمنی با نظام و انقلاب بود


جانشین فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرزگفت: 9دی روز اثبات اراده ملت در مقابل اراده دشمنان در دشمنی با نظام و انقلاب بود.
سردار سید یوسف مولایی جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) در مراسم گرامیداشت حماسه نه دی در مسجد جامع شهرماهدشت برگزارشد،با گرامیداشت این روز باعظمت و اثرگذار که مردم ولایت مدار خالق آن بودند اظهار داشت: نه دی یک روز تاثیرگذار در روند کشور ما قرارگرفت و برای درک این قضیه بایستی در خصوص حماسه 9 دی بیشتر صحبت کرد. وی افزود: 9 دی یکی از ایام و روزهایی که در یک فضای بسیار سنگین امنیتی و خطرناک که توانست انقلاب را 8 ماه دچارچالش کند از بین برد یعنی هشت ماه دشمن تلاش کرد در قالب یک فتنه کاملاسازمان دهی شده اجرای نقش و ایفای ماموریت بکند که این با خلق این حماسه عظیم ظرف مدت 24 ساعت تلاش دشمنان را ازبین ببرد.
سردار مولایی بیان کرد : چرا فتنه می گوئیم بایستی دلیلی باشد که لفظی برای یک موضوع بکارببریم که بابیان دلایلی مستند وارد این بحث شدند و اشاره ای نیز به مصاحبه 88/3/21 میرحسین موسوی با هفته‌ نامه تایمز و پاسخ به این سؤال را که «اگر شما پیروز انتخابات شوید (نه شکست یا تقلب) برای اجرای دیدگاه‌هایتان چه خواهید کرد» و پاسخ موسوی که گفت «تحولات چشمگیر هفته‌های گذشته احتمالاً «ماهیت»، «ساختار قدرت» را به «نحو بنیادین» «دگرگون خواهد ساخت» به پشتوانه چه جریانی عنوان می‌شد.
فرمانده لشکر 10 عملیاتی سید الشهدا(ع) استان البرز گفت: تمام این برنامه ها از سالها قبل برنامه ریزی شده بود و در کتاب سایه عقاب ها که طرح سری حمله آمریکا به ایران است در این کتاب در سال 84 چهار سال قبل از انتخابات به چاپ رسید و در فصل بیست و پنجم کتاب صفحات 320تا 324 توسط مک کین سناتورشیطان بزرگ آمریکااینچنین آمده است : ما این کار را در گرجستان کردیم و آنها انقلاب گل سرخ را داشتند. و این کار را در اوکراین کردیم و آنها انقلاب نارنجی را داشتند. شاید این انقلاب سبز باشد .پس شما شاهد هستید که حتی عنوان رنگ جنبش موسوم به «سبز» در سال 1388 را نیز پیش‌بینی و به نوعی انتخاب کرده است. سردار مولایی در پایان اشاره ای نیز به بی حرمتی به روزعاشوراء و اینکه موسوی آنان را مردمی خداجو توصیف کرد گفت: خداوند به لطف و نگاه این شهدا خون پاک شهدا این انقلاب را در مقابل این تندبادها و فتنه ها مصون نگاه داشته است و الطاف الهی و دعای خیرامام زمان (عج) و خون پاک شهدا است که حافظ انقلاب است و بایستی خودر را برای فتنه های درپیش آماده نگاه داریم و هوشیارباشیم و به برخی مسئولین کشور تذکر داد که نام و نانشان را از انقلاب گرفتند در زمین دشمن بازی نکنند و دشمن شاد کن نباشند. گفتنی است، دراین مراسم فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه(ع) رازینی و مسئول معاونت سیاسی نماینده ولی فقیه و جمعی از بسیجیان گردان امام حسین (ع) حضور داشتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود