11 بهمن 1393
شماره خبر: 136622

امام خمینی (ره) معلم استکبارستیزی در جهان است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

امام خمینی (ره) معلم استکبارستیزی در جهان است


امام جمعه ساوجبلاغ گفت: امام خمینی (ره ) بزرگترین معلم عصر حاضر است که به همه جهانیان راه و روش مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و استکبار جهانی را نشان داد.
حجت الاسلام محمد تقی ناطقی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ساوجبلاغ ، افزود: بنای پر برکت و رفیع جمهوری اسلامی حاصل سال ها تلاش امام خمینی (ره ) و ملت ایران در راه مبارزه با استبداد و رژیم طاغوت بود. وی، افزود: در جشن انقلاب به جهانیان به خصوص به ابرقدرت ها می گوییم که راه و خط امام ادامه دارد. محمد تقی ناطقی یادآورشد که امام خمینی ( ره ) بر اساس ارزش های اسلامی و الهی کار سیاست می کرد به گونه ای که می توان گفت سیاست و دیانت را به هم پیوند می داد و این حرکت نشان از کار مردان بزرگ الهی دارد. امام جمعه ساوجبلاغ ، گفت: تا کنون در سراسر جهان، انقلاب ها و نهضت های بسیاری رخ داده است اما هیچکدام همانند انقلاب اسلامی ایران نبوده اند زیرا بنای این انقلاب ریشه در اسلام و باورها و اعتقادات دینی مردم دارد. وی خاطرنشان کرد: هراس امروز دشمنان نیز ریشه در الگو گیری سایر آزادیخواهان جهان از انقلاب اسلامی ایران دارد که چگونه مردم جهان از ملت ایران یاد گرفتند در مقابل مستکبران بایستند و پایه های کاخ ستمگران را به لرزه در آورند. ناطقی خاطرنشان کرد که در جشن بزرگ سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر ملت ایران اذهان عمومی جهان را به ارزش های والای انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل (ره) متوجه خواهند کرد. وی اظهار داشت: در این ایام در هر نقطه از ایران جشن انقلاب با حضور و مدیریت مردم برگزار می شود تا به دشمنان ثابت کنیم راه امام و شهدا با رهبری مقام معظم رهبری و ولایت فقیه در ایران اسلامی ادامه دارد. امام جمعه ساوجبلاغ ادامه داد: ملت ایران امسال نیز همانند سال های گذشته با حضور و مشارکت پرشور و نشاط گسترده تر در جشن انقلاب به خصوص راهپیمایی 22 بهمن به همه بدخواهان انقلاب و نظام ثابت می کنند که در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب راه امام و شهدا را دنبال می کنند.
ناطقی گفت : به برکت انقلاب وضعیت امروز ایران نسبت به قبل از انقلاب نه تنها قابل قیاس نیست بلکه رشد و توسعه کشورمان در این سال ها به گونه ای بوده که سبب خشم دشمنان و ترس آنان شده است. وی استقلال، خودکفایی، آزادگی، ایثار، شجاعت، حرکت در خط اسلام ، وحدت ، ایستادگی و ظلم ستیزی با توکل بر خدا و مردمداری را از مهمترین درس های عملی امام راحل (ره) به ملت ایران یاد کرد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود