18 اسفند 1393
شماره خبر: 139070

ترویج انضباط اجتماعی و قانونمندی بخشی از وظایف فرهنگی شهرداری است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ترویج انضباط اجتماعی و قانونمندی بخشی از وظایف فرهنگی شهرداری است


نماینده ای از قوه قضا و داوری امروز میهمان پایگاه خبری مدیریت شهری کرج شد تا با نگاهی فرهنگی و زاویه ای اجتماعی، ضرورت تبیین اصول و حقوق شهروندی در شهر را که بخش گسترده و بزرگ آن از سوی شهرداری ها انعکاس می یابد، گوشزد کند.
حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی، بعد از ظهر امروز دوشنبه به اتاق خبر شهرداری کرج آمد تا نظاره گر ویترین شیشه ای و شفاف مدیریت شهری این کلانشهر باشد.
وی در بازدید از بخش های مختلف و تنوع روش های ارائه مطالب و محتواهای تولیدی از سوی این بخش، اقدامات فوق را ارزشمند توصیف کرد و بیان داشت: اقدامات فوق حرکتی معنادار است که به دلیل تعامل بی واسطه با شهروندان و مردم از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. این مسئول توجه به ذائقه های مختلف را یکی از مزایای این بخش برشمرد و تصریح کرد: با تولید محتواهای مفید و ارزشمند می توانیم موجی نو در جامعه ایجاد کنیم. حجت الاسلام صادقی، به ضرورت به کارگیری بخش های مختلف جامعه شهروندی برای تولید محتوا، ادامه داد: باید بتوانید با گوشزد اهمیت و ضرورت تولید محتوا، تمامی فعالان فرهنگی، دانشجویان و اقشار مختلف شهر، آنان را به افسران تولید محتوای ارزشی و دانشی در زمینه حقوق و قوانین شهروندی، تبدیل کنید. وی خاطرنشان کرد: جهت دهی به شهروندان با ارائه شاخص ها و موضوعات مرتبط، و در پی آن ارزیابی و سنجش محصولات تولیدی در شبکه های مختلف اجتماعی کمک شایانی به شهرداری خواهد کرد. صادقی اهتمام شهرداری به رشد و توسعه شاخص های فرهنگی در شهر و عدم محدودیت این دستگاه به ساخت و ساز را یک ارزش برای شهرداری برشمرد و گفت: تبیین و گسترش انضباط اجتماعی و قانونمندی در جامعه اقدامی اثربخش و شایسته است که این امر با آموزش حقوق شهروندی و اجتماعی به شهروندان محقق می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود